Ik verzorg [***] nou iets meer dan 1 jaar. Ik kwam als manege ruitertje bij hem aan, in de hoop dat ik een brave pony gevonden had die ik lekker kon verzorgen! Op het eerste oog leek dat ook zo.. Maar het is een echte dondersteen, en ik heb der al erg vaak naast mogen liggen
. Uiteindelijk ben ik nu super blij dat ik hem mag verzorgen, want ik heb onwijs veel van hem geleert, & dat doe ik nog steeds
.In het rijden hebben we veel downs gehad, maar ook veel ups! En het rijden gaat nu super. We zijn veel bezig in de lessen met lang en laag, en vwnw. Sins mei zijn we gestart. En na 7 wedstrijdjes in de B gaan we L1 starten morgen! Naja genoeg gepraat hier de fotos!

Zo begon het rijden, in November ong.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VLXRIXRN.jpg
Bijna beschamend gewoon

December

Nog veel beter ging het niet

Onze eerste les! januarie ongeveer..

In maart, er kwam al wat vooruitgang in..

Jaja eindelijk liep die zoals ik wilde! alleen werdt hij een duikboot helaas, en moest ik onwijs
aan mn houding werken..
Dit is in April trouwens!
Tsjah het gaat niet altijd goed natuurlijk..

Onze eerste officiele wedstrijd! We kwamen thuis met 191 & 184 en 2x de eerste prijs! Wat was ik trots op hem

We zaten in een klein dipje..
we zijn trouwens wel met 181&181 thuis gekomen.

Ook begon het vertrouwen steeds meer te komen dat ik alleen met hem op buitenrit durfde!
http://www4.picturepush.com/photo/a/220 ... 007.jpg?v0
Nu galloperen we lange paden helemaal af, heerlijk vinden we dat

Toen gingen we een hele kant op int paardrijden, jawel, we gingen crossen!
Hij heeft nog nooit gecrosst & ik had ook nooit gecrosst. Maar een stal genootje deed mee, en van te voren ging ik met haar ookal crossen, en ik dacht waarom ook niet! we hebben niets te verliezen!
We hebben bijde heel erg genoten en [***] vond het super! Ik was zo trots op hem

Het mag er misschien niet uit zien, of iig erg beginnend maar lol hebben we zeker gehad!

September Apeldoornse ruiter kampioenschappen. 2de geworden van de 28 & 5de van [***], ik waqs apetrots op het kleine mannetje!

Ik ben heel blij met dit beeld!
Helaas heb ik geen fotos van oktober, maar toch om jullie een indruk te geven hoe het rijden gaat

Hij mag nog iets meer op het achterbeen, maar dat komt goed!