That's Nitro - Nu een jaar in bezit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxiejj

That's Nitro - Nu een jaar in bezit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:11

Hallooo :wave:

Het is alweer lang geleden dat ik een topic heb geopend, maar ik heb nu een aantal erg mooie foto's (vind ik) die ik graag met jullie wil delen.
Sommigen hier op bokt kennen me misschien wel van een ander bont race monster (That's Sammy) die ik momenteel in de M2 uitbreng. Vorig jaar had ik wel een erg grote dip met haar en samen met mijn ouders ben ik toen op zoek gegaan naar een grotere bonte. Het verhaal hiervan staat in mijn profiel.

Vanaf januari ben ik meneer wat meer gaan uitbrengen op wedstrijd en zeker niet onverdienstelijk. De B hebben we helemaal uitgereden met veel prijzen. Het leukste was wel het winnen van de B dressuur in Almelo (van de 200 combinaties).

Ik heb de mooiste foto's uitgezocht en op volgorde gezet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog verbeterpunten zijn voor mij (vast wel ;) ) en of meneer gegroeid is in dit afgelopen jaar. Helaas heb ik weinig foto's van begin van het jaar, maar het afgelopen half jaar is ie in mijn ogen meer gegroeid dan in het halve jaar ervoor. Maar zie voor uzelf ;)

Komt ie dan:
Indoor Marienheem - Januari
Afbeelding
Afbeelding

Outdoor Diepenveen - Begin mei
Afbeelding
Afbeelding

Almelose Ruiterdagen - Juni
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XAGCAWHB.jpg
Prijsuitreiking kampioen klasse B *\o/*
Afbeelding
Ondertussen begonnen we ook met springen, maar door angst en onwetendheid van mijzelf (erg veel moeite met afstanden zien), hebben we dit even op een laag vuurtje gezet.

Cross Lunteren
Tussendoor hebben we voor de grap ook nog een oefencross gereden in Lunteren. Meneer vond het helemaal geweldig, wat resulteerde in mooie foto's (zit is waardeloos, ik weet het. Zadel was redelijk nieuw en ik ben een dresuurruiter van origin :o )
Afbeelding
Afbeelding

Outdoor Hoonhorst - Augustus (alleen standfoto gemaakt, met mooi weer - NOT)
Afbeelding

Outdoor Holten - Begin september (geweldig weer hadden we er weer bij :roll: )
Afbeelding
Afbeelding

Outdoor Den Ham - September
Afbeelding
Afbeelding
Fotograaf was zo lief om een mooie hoofdfoto te maken. Beide foto's hangen tevens heel groot in mijn kamer :+:

Laat je even een berichtje achter? :o

xMarianne

Re: That's Nitro - Nu een jaar in bezit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:15

leuk beestje heb je! :)
ligt het aan mij of zit je door in je proef?
want in de B mag dat niet maar ik kan het fout hebben hoor. ;)
maar ziet er goed uit en ik vind die laatste foto echt leuk! :~

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 22:18

Kan zijn dat de foto's net op een doorzit moment is gemaakt, maar over het algemeen doe ik wel wat de voorlezer me opdraagd :D

En voor de rest, foto's zijn op een goed moment gemaakt. De sta-foto's plaats ik niet ;)

MikeRick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 22:27

Laatste foto is erg mooi.

Overall mooie foto's maar let op je binnenhand, je linkerhand ik zie het vooral als je op de linkerhand rijdt. Op de eerste paar foto's kan je goed zien dat hij zijn hoofd naar binnen kantelt/teveel stelling heeft naar binnen. (Ik weet hoe moeilijk het is heb er zelf ook last van gehad en soms nog)

Verder vind ik jullie een leuke combinatie om te zien :-)

lindake

Re: That's Nitro - Nu een jaar in bezit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 23:35

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.