Het is alweer lang geleden dat ik een topic heb geopend, maar ik heb nu een aantal erg mooie foto's (vind ik) die ik graag met jullie wil delen.
Sommigen hier op bokt kennen me misschien wel van een ander bont race monster (That's Sammy) die ik momenteel in de M2 uitbreng. Vorig jaar had ik wel een erg grote dip met haar en samen met mijn ouders ben ik toen op zoek gegaan naar een grotere bonte. Het verhaal hiervan staat in mijn profiel.
Vanaf januari ben ik meneer wat meer gaan uitbrengen op wedstrijd en zeker niet onverdienstelijk. De B hebben we helemaal uitgereden met veel prijzen. Het leukste was wel het winnen van de B dressuur in Almelo (van de 200 combinaties).
Ik heb de mooiste foto's uitgezocht en op volgorde gezet. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog verbeterpunten zijn voor mij (vast wel
) en of meneer gegroeid is in dit afgelopen jaar. Helaas heb ik weinig foto's van begin van het jaar, maar het afgelopen half jaar is ie in mijn ogen meer gegroeid dan in het halve jaar ervoor. Maar zie voor uzelf 
Komt ie dan:
Indoor Marienheem - Januari

Outdoor Diepenveen - Begin mei

Almelose Ruiterdagen - Juni

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XAGCAWHB.jpg
Prijsuitreiking kampioen klasse B

Ondertussen begonnen we ook met springen, maar door angst en onwetendheid van mijzelf (erg veel moeite met afstanden zien), hebben we dit even op een laag vuurtje gezet.
Cross Lunteren
Tussendoor hebben we voor de grap ook nog een oefencross gereden in Lunteren. Meneer vond het helemaal geweldig, wat resulteerde in mooie foto's (zit is waardeloos, ik weet het. Zadel was redelijk nieuw en ik ben een dresuurruiter van origin
)

Outdoor Hoonhorst - Augustus (alleen standfoto gemaakt, met mooi weer - NOT)

Outdoor Holten - Begin september (geweldig weer hadden we er weer bij
)

Outdoor Den Ham - September

Fotograaf was zo lief om een mooie hoofdfoto te maken. Beide foto's hangen tevens heel groot in mijn kamer
Laat je even een berichtje achter?