Armin, van toen tot nu.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike_VR

Armin, van toen tot nu.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 12:21

Hoihoi,
Ik heb sinds 5maanden een haflinger,
Armin is Als klein hengste veulen gered van de slacht in Zwitserland, samen met nogeen andere haflinger!
Hij is een ondeugende ruin van 7, met echte hengsten streken!Maar hij heeftverder een super liefkarakter, en kan goed met kleine kinderen omgaan! Soms heeft ie zijn streken en denkt iedat hij een meganiche stier is :+ Maar dat is gelukkig al minder :D
Ik rijd met Armin zowel dresuur als spring.We zijn al erg goed op weg! Het niveau is denk ik b. Ik ben vanplan om hogerte komen met Arm, voor zover het lukt!
Ik wil jullie wat foto's laten zien van verbetering :D
Dit was het 2e keer rijden!Erg.!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

56-06-09
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

3maanden geleden? Amy reed hem die dag voor mij!
Afbeelding
Afbeelding
[img]http://i732.photobucket.com/albums/ww323/MijlieveOlly/617483900_5_sVr6.jpg

[/img] rond augustus met de les.!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Onze 1e wedstrijd :D 13-09-09 11e geworden!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat was het :D ik heb nog geen nieuwe rijfoto's van deze maand! komen er zo snel mogelijk aan!
En. zien jullie verbetering :D?

Mijn eigen commentaar:
-Niet naar beneden kijken (Lukt al beter dan de 1e keer)
-Handen iets hoger.
-Hakken soms meer uit drukken!

Tips altijd welkom !

Maaike_VR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 12:23

lindake

Re: Armin, van toen tot nu.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 17:17

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Indien je een topic op RT-HAW opent, en dus graag rijtechnische commentaar wilt op je rijden, is het de bedoeling dat je een goede openingspost maakt zodat de bokkers aan de hand van deze informatie en de foto's je op weg kunnen helpen. In je beginpost dient volgende te staan: je niveau, waar je mee bezig bent in de training en wat er eventueel wat moeilijker gaat.

Wanneer je rijtechnische commentaar niet zo belangrijk vind, kan je een topic openen op: [JITP] In the picture.