viola @ work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Viola_01

viola @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 12:29

hallo mensen.

dit is mijn verzorgpony - Viola.

ik ga er waarschijnlijk mee stoppen omdat ik te groot word, en ik krijg het drukker met school en heb dus minder tijd, en het is nog best ver fietsen.

maaar hier de foto's:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

xxx.

pantuf

Re: viola @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 14:12

Dit topic is op deze manier niet toegestaan dacht ik, misschien even de regels lezen van HAW.

Ik heb getemd.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 14:13

chloek schreef:
Dit topic is op deze manier niet toegestaan dacht ik, misschien even de regels lezen van HAW.

Ik heb getemd.

ik heb voor de zekerheid ook getemd,
wel mooie pony :j

armlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 14:22

ja dit topic is eigenlijk voor hulp / commentaar / kritiek.
Dan zal ik maar...
Waarom stoppen met verzorgen?
ook al ben je te groot voor haar, en zit je met school, maar wie weet, mag je wel op het moment dat je zin / tijd heb even langsgaan om te knuffelen, poetsen, noem maar op, even een rondje erop kan nog wel, maar niet volledig rijden ;) voor jullie is dit beide niet fijn, jij zal een verkeerde houding aanleren, en de pony heeft bijna 6 benen ;)
maar wie weet, als er straks een ander meisje / jongetje op de pony rijd, dat jij wel met de eigenaren kan afspreken dat als je een keertje langs wilt gaan, dat je mag komen, gewoon even lol maken :D

Viola_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-09 16:50

armlou schreef:
ja dit topic is eigenlijk voor hulp / commentaar / kritiek.
Dan zal ik maar...
Waarom stoppen met verzorgen?
ook al ben je te groot voor haar, en zit je met school, maar wie weet, mag je wel op het moment dat je zin / tijd heb even langsgaan om te knuffelen, poetsen, noem maar op, even een rondje erop kan nog wel, maar niet volledig rijden ;) voor jullie is dit beide niet fijn, jij zal een verkeerde houding aanleren, en de pony heeft bijna 6 benen ;)
maar wie weet, als er straks een ander meisje / jongetje op de pony rijd, dat jij wel met de eigenaren kan afspreken dat als je een keertje langs wilt gaan, dat je mag komen, gewoon even lol maken :D

omdat het ook nog best ver fietsen is, en ik aangezien ik astma heb, gaat dat niet samen ;)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 20:35

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.