Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maikeltje schreef:Het kan best maar mij lijkt het verstandiger om dan eerst de basis erin te rijden. Als je wedstrijden wilt gaan springen en je wil niet met je pony in de L van Levenslang blijven hangen dan zou ik eerst eens een goede basis in de pony rijden. Af en toe een sprongetje kan wel.
DaimyTeun schreef:maikeltje schreef:Het kan best maar mij lijkt het verstandiger om dan eerst de basis erin te rijden. Als je wedstrijden wilt gaan springen en je wil niet met je pony in de L van Levenslang blijven hangen dan zou ik eerst eens een goede basis in de pony rijden. Af en toe een sprongetje kan wel.
Het is ook maar voor afentoe een sprongetje bedoelt..

Undefined schreef:80 cm zou ik ook zeker niet doen.. Leeftijd van ts heeft hier weinig mee te maken? En ik lees ook niks over problemen?
In-uitjes zou ik wel doen.. Gewoon lekker laag blijven.
StalDuijndam schreef:Undefined schreef:80 cm zou ik ook zeker niet doen.. Leeftijd van ts heeft hier weinig mee te maken? En ik lees ook niks over problemen?
In-uitjes zou ik wel doen.. Gewoon lekker laag blijven.
Even kijken in dr profiel en dan haar geplaatste berichten!
Hier staan meerdere geopende topics over de problemen met haar pony!
IK vind dat ze er nog niet klaar voor is!
Eerst die problemen oplossen!
Volgens mij dien je tijdens het springen nog steeds je paard of pony onder controle te houden!
Wil je ongelukken voorkomen!