Waar we tegen aan lopen is mijn houding. Ik zit soms te ver voorover, waarbij ik Axel meer lager wil hebben met zijn hals. Maar dit gaat dus helaas ten goede van mijn houding. En ik kijk soms een beetje té graag naar Axel's hoofd. Mijn benen en tenen zitten ook nog niet bepaald oke. Verder mijn teugels, ik rijd altijd een beetje te losjes met de teugels. Waarom? Ik weet het eigenlijk niet eens! Ik denk om hem niet te laten lopen op mijn hand. Toch heb ik geprobeert om aanleuning te vinden. Axel's probleem, is dat hij soms té enthousiast wordt.
Voor de gene die het nog niet wisten. Axel is een draver!
Ons niveau ligt bij de B. Maar zijn nog niet officieel op wedstrijden uitgebracht.
Helaas geven de foto's niet een geheel eerlijk beeld voor. Omdat dit een dag was dat Axel totaal geen zin had om in de bak te rijden. Maargoed, toch maar wat van gemaakt
En ook heb ik uiteraard goed ingestapt!
1. Ja meneer kijkt hier nog blij!

2. Eerst even stappen.

3. Net na een heel eng hoekje. ookwel te zien aan allebei onze houding!

4. Ja, ik ben héél verliefd op Axel's hoofd!

5. Jep nog steeds verliefd!

6. Inzet volte

7. Fijn drafje, toch?

8. Je kan wel van mijn gezicht af lezen hoe trots ik wel niet was. Moet er dus wel bij zetten, dat Axel pas sinds een x aantal weken zo goed presteert met de galop. Omdat hij dus altijd gekoerst heeft was dit erg moeilijk om er weer in te krijgen. En ondanks dat he tnog niet vlekenloos gaat, ben ik ontzettend blij met wat we nu al behaald hebben!

9. Nu moet je niet denken dat ik onwijs gespannen zit! Oke doe ik! I know. Maar ik was mijn beugel kwijt, ook te zien op de foto, en Axel vond dat dus het juiste moment om eens een hardere versnelling in te zetten.
Maar toch, vond ik dit een enorm mooie foto!

Zo dat waren ze al weer. Laat gerust een berichtje achter, ben benieuwd wat jullie van ons vinden!
Groetjes, Lianne
.