Meet Indy!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ZoeyDercks

Meet Indy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 13:46

Hallo allemaal!
Ik had van een tijdje geleden foto's van mij en Indy gemaakt.
Indy is een 4 jarige merrie, van 1.34 hoog.
Zonder papieren, maar er zit zeker Welsh in.
De foto's zijn van best lang geleden, we rijden niet meer aan de longe, en niet meer in de longeerbak.
Ik en Indy rijden nu in de grote binnenbak, helemaal los.
Dus rijtechnisch is heel wat verbeterd.
En ik weet dat ze niet schoon is, ze vind het zo heerlijk om in haar eigen drollen te rollen xD
~
In haar stal:
Afbeelding

En aan het werk:

stapje.
Afbeelding

stapje
Afbeelding

draven
Afbeelding

Ik sta altijd open voor tips!
Rijtechnisch heb ik mezelf al heel wat weten te verbeteren, ik rijd nu 1x per week op de manegepaardenles.
En natuurlijk 1x per week bij Indy.

eef_paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 15:09

Wat een leuke pony!
Ze is erg leuk maar probeer wat minder naar die leuke pony te kijken en wat meer voor je ;)

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 15:53

idd iets meer voor je kijken en op sommige foto's lijkt het alsof je een lichte boog in de teugel hebt. probeer iets meer verbinding te houden!

Hele leuke pony :D!

NadineK

Re: Meet Indy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 16:13

Wat een ontzettend leuke pony zeg!
Als tip, let op je houding dat je schouder heup enkel lijn houd. Nu liggen je benen iets te ver naar voren/ zit je tever naar achteren.
Maar verder erg leuk hoor :)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 19:30

Sinds wanneer zit jij op bokt?
Indy heeft een spreekend koppie hoor:)

voor HAW: mischien je beugels wat langer, ookal is het een springzadel, lijkt me prettiger zitten..

_Marianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 21:21

Schattige pony!
Ziet er ontspannen uit, maar zou wel meer naar voren kijken ipv naar je handen. Kan ook aan de momentopnames liggen natuurlijk.

toysrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 21:22

leuke pony , lijkt op laatste foto of het zadel iets naar achteren mag , tenzij het gezichtsbedrog is doordat het dekje wat naar achteren ligt ,

veel plezier ermee !

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 23:03

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Tevens dien je minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.