ze is waarschijnlijk vroeger geslagen, dat kan de oorzaak zijn.
weet iemand hoe ik het vertrouwen kan winnen en daardoor haar minder bang te kunnen maken?
reactie zou super zijn!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
marrlinde schreef:rustig aan, met heel veel engelengeduld..
je kunt je pony helaas niet dwingen om je te vertrouwens
xIrlijn schreef:Ze is afgelopen zomer plotseling verkocht... Maar ik was wel verder gekomen dan ik ooit had durven hopen ja. Een voorzichtig hinnikje als ik op mijn hurken ging zitten, rustiger als ik met haar aan het werk ging. Kleine dingen waar je eht aan merkte. Het was dus vooral heel erg zoeken en luisteren bij haar. Ze gaf heel duidelijk aan wat ze fijn vond, en wat niet, zodat ik daarop in kon spelen. Ik heb er nog steeds heel veel verdiet van dat het zo is afgelopen, maar ik heb wel super veel van haar geleerd, en wel degelijk en band met haar opgebouwd. Prachtig vind ik het, om daar aan terug te denken..
Ik hoop dat jij dat ook zal voelen als je het vertrouwen hebt gewonnen.
bente12 schreef:xIrlijn schreef:Ze is afgelopen zomer plotseling verkocht... Maar ik was wel verder gekomen dan ik ooit had durven hopen ja. Een voorzichtig hinnikje als ik op mijn hurken ging zitten, rustiger als ik met haar aan het werk ging. Kleine dingen waar je eht aan merkte. Het was dus vooral heel erg zoeken en luisteren bij haar. Ze gaf heel duidelijk aan wat ze fijn vond, en wat niet, zodat ik daarop in kon spelen. Ik heb er nog steeds heel veel verdiet van dat het zo is afgelopen, maar ik heb wel super veel van haar geleerd, en wel degelijk en band met haar opgebouwd. Prachtig vind ik het, om daar aan terug te denken..
ah, wat stom!
ja, het is wel een nadeel van mij ze staat op een manege, pension stalling, veel mensen niet vaak de rust..
had jij dat ook? of was jij echt de enigste met haar werkte?
bente12 schreef:xIrlijn schreef:Ze is afgelopen zomer plotseling verkocht... Maar ik was wel verder gekomen dan ik ooit had durven hopen ja. Een voorzichtig hinnikje als ik op mijn hurken ging zitten, rustiger als ik met haar aan het werk ging. Kleine dingen waar je eht aan merkte. Het was dus vooral heel erg zoeken en luisteren bij haar. Ze gaf heel duidelijk aan wat ze fijn vond, en wat niet, zodat ik daarop in kon spelen. Ik heb er nog steeds heel veel verdiet van dat het zo is afgelopen, maar ik heb wel super veel van haar geleerd, en wel degelijk en band met haar opgebouwd. Prachtig vind ik het, om daar aan terug te denken..
ah, wat stom!
ja, het is wel een nadeel van mij ze staat op een manege, pension stalling, veel mensen niet vaak de rust..
had jij dat ook? of was jij echt de enigste met haar werkte?
[/quote]