Onne en Amrah @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AmmersN

Onne en Amrah @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 22:11

Lang. Heel, heeeeel lang. Heeft het geduurd voordat ik het aandurf om mijzelf en mijn lieve Onne hier te presenteren op Bokt. Even een korte inleiding op de filmpjes:

Ik vind dat je op foto's maar weinig kunt zien van de rijstijl van iemand, het is een momentopname dus vandaar de filmpjes! Misschien een beetje veraf maar af en toe kom ik ook nog wel eens voorbijdraven.

Onne en ik rijden nu zo'n 3/4 jaar. Beter gezegd: ik rij pas zo'n 3/4 jaar. Nooit gereden als klein meisje op een manege, nooit een verzorgdpaard of iets anders gehad. Ik had een paard voordat ik zelf kon paardrijden. Een bizar verhaal maar het lijkt voor mij haast een sprookje. Ik weet dat er nog veeeele verbeterpunten zijn. Ik heb les en we werken erg hard maar nu ben ik wel eens benieuwd naar jullie mening!

Dus kom maar op! Wees wel een beetje aardig :o

http://www.youtube.com/watch?v=Kmh0lCw6hEQ

http://www.youtube.com/watch?v=ULOuFMBkOPE

http://www.youtube.com/watch?v=sMblEKEkBbQ

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:17

ey leuk paardje!
in stap mag je je handen rechtop houden en je handen ook wat meer bij elkaar..
heb het idee dat ie een klein beetje sukkelt in stap? kan het ook verkeerd zien.
je handen mogen soms net iets meer dragen, en je arm daardoor meer in een knik houden ipv gestrekt.

probeer in de stap je hak niet op te trekken :p klein dingetje.. heeft bijna iedereen last van ik ook!

en verder vind ik het er eigelijk lekker uitzien :)

voor zover ik het op de filmpjes kon zien ;)
succes

AmmersN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-09 22:20

Dankjewel! Goeie tip. Hij sukkelt inderdaad een beetje. Het is een erg lui beestje, haha! }> Ik moet hem van mijn instructrice ook veel meer voorwaarts rijden (heb sinds 2 weken weer les) en daar zijn we hard mee bezig. Ik reed hem altijd heel rustig en nageeflijk dus eigenlijk is het ook een beetje mijn eigen schuld!

Update: Ik zie nu trouwens echt wat je bedoeld! Ik was aan het instappen met lange teugel :P vandaar!

lindake

Re: Onne en Amrah @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 22:42

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.