Zoals ik al bij verslag van de dag heb gezet is de veearts vandaag geweest om Escala te scannen en...ze is drachtig!!! Dat zwarte rondje is een vochtblaasje en daar zit dus een iniemini veulentje in wording in!
Ik ben helemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja, leuk he Jantina! Ik kon trouwens nog niks "flubberigs" zien...dit was de scan op de 18e dag, ober 2 weken de laatste scan en dan is het veulentje wel te zien en kan ik ook het hartje zien kloppen!
Daar krijg ik ook een scan van mee, kan ik mooi in mijn dagboek plakken...ik heb bij de Bart Smit (of was het nou Intertoys...
) een dagboek gekocht met een merrie en veulen op de voorkant, ga ik alles in bijhouden...denk dat ik er met mijn "gezwets" wel een paar bij moet kopen...dat ene boekje is natuurlijk al lang vol voor die 11 maanden voorbij zijn...

Gelukkig maar, heb ik tenminste wat meer keuze...ik vind het overigens wel leuk dat in Eclipse een beetje dezelfde letters zitten als Escala, maar ik had aan Eclipse gedacht omdat die vriend van mijn vriend het dus iedere keer over Eclipse heeft ipv Escala...
Kan ie eindelijk eens terecht vragen hoe het mert Eclipse gaat als het dus een hengstje wordt...