Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bijvoorbeeld 1 uurtje minder, en dan verder afbouwen. Kijk gewoon hoeveel je paard leuk vind om te blijven doen, en houd het daarop
Misty2001 schreef:bedankt voor de reacitie,
maar het moeilijste is het nu juist, hij vind alles best, en laat dus slecht merken wat hij leuk of stom vind, hij doet overal zijn best voor, maar ik had er ook aan zitten denken 1 uur minder te rijden in de week en dan 2 weken volhouden en weer een uurtje minder rijden, zou dat werken denken jullie?
idd je hoort veel mensen die ineens stoppen met het paard, Gladstone loopt eigenlijk helemaal niet zo heel veel uurtjes of dingen maar toch, vind wel zo eerlijk voor zijn lichaampje, de dingen af te bouwen, hoe weinig hij eigenlijk ook wat doet,
rustig afbouwen
geeft)
,
, hyppolyte schreef:Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom je een paard van 21 met pensioen stuurt? Waarom zou je er geen verzorgstertje voor zoeken die lekker recreatief met hem aan de gang gaan, met 21 is een paard nog lang niet afgeschreven. Dat je niet fanatiek meer aan de wedstrijden gaat kan ik inkomen, maar om zo'n beestje nu al met pensioen te sturen vind ik nogal overdreven.
*edit* Voor zover ik het begrijp uit het verhaal van TS is er lichamelijk niets aan de hand, alleen het wedstrijdrijden wil niet meer zo.