Na lange tijd toch maar weer eens een topic van mij.
Dit keer alleen niet van mijn eigen schat nee van mijn verzorgpony.
Even wat info:
Naam: Naughty Niki
Ras: NRPS
Vader: Naughty Boy
Moeder: Ramanov
Leeftijd: 12
Niki is een hele poos eigen paard geweest maar is op een gegeven moment verkocht aan de manege.
Op een dag ging ik rijden met hem want ik deed wel eens manege pony's rijden voor de eigenarresse van de manege. Toen kwam zij met het idee of ik met hem wilde starten omdat het in die tijd niet zo lekker ging met mijn eigen pony.
Toen kwam dus de startkaart aanvraag. Het rijden ging wel lekker en we begonnen aan elkaar te wennen.
Maar Niki heeft nog wel eens van die uitspattingen als hij losstaat in de bak.
Dit keer was het goed mis. Hij had een verrekte kogel maar door een verkeerde diagnose van de veearts duurde het langer. We zijn ongeveer een half jaar bezig geweest met revalideren. Ik ben Niki toch blijven verzorgen en we hebben echt een band opgebouwd samen.
Nu eindelijk is hij er weer een boven op en zijn we weer lekker aan het starten.
Dus ik dacht laat ik van de week maar eens foto's maken.
Nu genoeg gekletst en hier zijn de foto's.
1. Opa wilde een foto

2. Middendraf

3. Stappen

4. galopje. Hij loopt hier iets diep maar hier word aan gewerkt.

5. Galop

6. Inzet volte

7. drafje, geen geldzoeken

8. Galop

Eigen commentaar:
- geen geldzoeken
opbouwend commentaar is welkom.
heb er ooit wedstrijd gereden, toen beloofden ze dat er zo zsm een achterbergbodem in zou liggen maar dat is jammer genoeg voor jullie nog niet gebeurt.

Jullie rijden goed
haha.. dat moet ik ook nog wel is onthouden met dressuur:P
Neem aan dat je ook met hem lest dus t komt vast allemaal goed. Sucses volgende week op sh!