Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
omdat het paardje ook pas 3 is! (Maargoed daar zijn de meningen ook weer over verdeeld, over dat dat te jong is of niet.) Ik vraag me af waarom je op zo'n jonge leeftijd al een bijzet zou gebruiken?
Merel_93 schreef:doom schreef:Bijzet zie het probleem niet van.
Edit: om mee te longeren dan !! Ts rijd je ook met bijzet?
Als het paard alleen schudt met die bijzetteugel lijkt het me dat dat hét probleem is!
Merel_93 schreef:Jawel toch? Als je op google 'bijzetteugel' intypt krijg je allemaal verschillende plaatjes, dus ik vraag me af wat de TS dan bedoelt. Als je denkt aan een pessoateugel ofzo vind ik dat niet zo'n probleem, maar zo'n elastiek waar vrij weinig rek in zit, of erger, iets dat in de buurt van een slofteugel komt, daar heb ik echt een gruwelijke hekel aan!
Maar buiten alles om denk ik inderdaad ook dat het vooral wennen is.
de bijzet teugel hoort onder de categorie hulpteugels, en daar heb je weer verschillende van
Sonja schreef:Maar als je een slof, touwtjes of bv een chambon gebruikt, dan noem de dat ook "een bijzetje"...
Maar ff wachten op antwoord van TS denk ik
ik ben gewoon gewend om alles dat onder die categorie een bijzet(teugel) te noemen, maar we wachten de antwoorden van de TS nog even af!