Nu ik wat serieuzer met mijn knollie bollie aan het rijden gegaan ben loop ik tegen steeds meer probleempjes aan, een hoop heb ik er al opgelost maar er blijft er 1 die me echt dwars zit en ook zeer vervelend is namenlijk..............krijg ze niet uit de galop!!
Ja uiteindelijk wel maar dan 3 voltes later dan dat ik wil, gister met buitenrijden ook weer een galopje gewaagt in de berm (niet voluit dat durf ik niet goed meer) maar ook dan niet terug te krijgen, niet dat ze loeihard gaat maar van een toch wel verzamelde galop gewoon vertikken terug te komen.
Met het 4-tal was dit ook heel vervelend en moest ik regelmatig uit de opstellin omdat ze anders op de voorganger zou lopen. (we hebben toen met de kampioenschappen af gesproken ik ze gewoon in de lijn liet lopen en desnoods maar op de voorganger zou parkeren en dan gelijk afstand weer herstellen, kost minder punten dan eruit trekken)
Maargoed lang verhaal puntje bij paaltje HELP!!
Wie kent dit probleem of hebben er mensen tips? Ze is na het galopperen ook alijd vrij pittig en dribbelig.
nou ik hoor het wel