Goed Pepper is dus 12jaar en wij oefenen op B niveau. Vandaag reden we een gewone E proef als enige pony tussen de paardjes.We hebben nog verschillende werkpunten zoals hakken laag en vooruit kijken, ze niet te opgekropt laten lopen maar meer rond en voorwaarts.Na een nette en rustige proef bleek mijn uitslag dus beter als verwacht en werd ik 1ste met 63,3 procent.Super leuke commentaren en mooie combi... Echtgenoot enkele fototjes gemaakt dus deze laat ik je even zien.Het was ook de grootste wedstrijd van het seizoen, de beker dat is voor dat er kur wordt gereden dus had geluk en won buiten en beker en erelint ook nog een waardebon van 45 euro van paardenshop en prijzengeld
Goed over het zadel is in het vorige al genoeg geleuterd en heb het netjes naar achter gelegd waardoor ik al veel mooier in het zadel kwam dus!Ik heb er gewoon van genoten en ben blij dat ik toch heb mee gedaan!
stap

uit circkel van hand veranderen en mega kapstokjes

vind ik een leuk beeld

mooie achterhand eronder maar iets te streng met mijn hand

weer mega kapstokken maar wel ontspannen in de mond

dochter supertrots mee prijsje in ontvangst gaan nemen
Bedankt voor het kijken en ohja Pepper werd mega veel gefotografeerd door haar kapsel (matje) iedereen vond het haar prachtig staan
Groetjes Pepper en ik
(maar dat wist je zelf al wel)