Heb al een aantal onderlinge en oefenwedstrijden gereden , en een paar weken geleden mijn startkaart gekregen.
En gisteren mijn debuut in de B , in Varsseveld
Ben super trots op mijn ventje !!
Waar we vooral mee bezig zijn is dat Arlon respect voor mij houd, hij wil vaak onder het werk uit en dat toont zich dan in mij uit het zadel trekken en gaan racen.
Het gaat allemaal heel goed , ondanks zijn streken af en toe, en daarbij werken we ook nog aan de galop waar hij de laatste 2 weken een beetje een potje van maakte waardoor het in de 1ste proef ook niet bepaald geweldig ging
.Tijdens het losrijden merkte ik dat hij er erg veel zin in had, hij maakte vaak van die maffe bewegingen, waarbij hij zijn hoofd kantelt en dan zijn voorbenen alle kanten op gaan , en een keer ging die met 4 benen in de lucht
Nog even ter info:
Arlon is 14 jaar en heb hem nu anderhalf jaar , heb geen idee wat hij ooit heeft gelopen , zeg steeds dat ik de fokker zou bellen maar het schiet er elke keer bij in

Arlon is tevens ook erg sterk en heeft aardig zwakke benen waardoor alles net even wat moeilijker is

Mijn commentaar :
* handen hoger dragen , gaat tijdens losrijden wel goed, en in de proef vergeet ik het weer

* onthouden dat ik van been moet wisselen in de proef , ze hebben het dit keer niet echt gemerkt maar moet er toch wel wat meer op gaan letten , best wel erg als je al 11 jaar rijdt
* mijn binnenhand gebruik lijkt soms wat streng , dit is niet zo Arlon is erg moeilijk door een ring met bordjes te sturen hij ziet die bordjes gewoon niet en als ik hem vaak niet genoeg bij stuur dan loopt hij gewoon er over heen en de ring uit ... Deze keer kwam het ook mede door dat ik een met een ander bit reed, normaal reed ik met een D-trens met rollertje en aangezien je daar niet mee mag starten , rij ik sinds anderhalve week met een dubbelgebroken trensje, een hele verandering maar hij gedraagt zich er super op

* voor de rest laat ik het aan jullie over

Eerste proef ging wel lekker helaas in sprong hij verkeerd aan , paar keer geprobeerd hem weer terug te krijgen maar hielp niet , proef werd rommelig en ben toen maar door gereden in verkeerde galop
weet dat het niet mag heel stout , had daardoor ook een 4 en 2 3en als het in de goede galop was goed was gegaan dan had ik een winstpunt gehad ... ik had 173 punten.

volgens mij middendraf alleen beetje een verkeerd moment , hij kan veel meer.

http://i217.photobucket.com/albums/cc15 ... G_2604.jpg

Tja geen commetaar ....

Middenstap , hij komt telkens tegen de hand waardoor ik hem bij drijf waardoor hij weer omlaag komt maar netzo goed weer omhoog gaat..

http://i217.photobucket.com/albums/cc15 ... G_2609.jpg
Vaderlief had even een artistieke ingeving:
http://i217.photobucket.com/albums/cc15 ... G_2610.jpg

2 de proef , waar hij weer super lekker liep , en dit keer was de galop ook veel rustiger en in de goede galop
ik had 176 punten , maar in deze proef kwam hij wel vaker tegen mijn hand in .

Al met al een geslaagde dag

Nou brand maar los