Na enkele maanden oefenen en eventjes er tussen uit wegens beenprobleem en vakantie en dergelijk plaats ik hier enkele nieuwe fototjes van mijn pony.Ik heb haar sinds april van dit jaar dus nog niet zo super lang maar zondag heb ik mijn eerste wedstrijd en heb vandaag even fotos laten maken en laten fimen (kan ik jammer niet plaatsen) om mijn fouten (die er natuurlijk nog veel zijn
) beter te kunnen aanpakken en bekijken.Pepper is kruising welsh/haflinger en is 12 jaartjes oud.Ik train haar momenteel nog gewoon op B niveau maar ons doel ligt hopelijk hoger.Problemen;
* wacht jammer genoeg al 4 maand op mijn nieuw zadel met grotere zit (19 inch) dus dit is van een vriendin dat wel past op mijn pony maar jammer genoeg niet aan mijn dikke kont
Hierdoor zit ik over mn zadel en ook beetje naar voor!* hielen laag houden!
* valt soms nog beetje op voorhand
* sporen is eigen keuze loopt ze meer voorwaarts en op het volgende niveau zo en zo verplicht, tok ook eigen keuze
Ik hoor graag opbouwende commentaar voor komende wedstrijd maar aub ik ben zwaarder maar heb het echt besproken met dierenarts en fysio ze heeft er geen last van(ook al kan ze mij het niet vertellen!!!!
)Ok hier komen ze! Natuurlijk heb ik ingestapt en ingereden maar toen was echtgenoot er nog niet!

drafje

jammer genoeg wazig maar vond m toch speciaal

vind ik zelf een mooi beeld

galopje

netjes

vind ik ook nog netjes

laag sprongetje

mooie standfoto van mijn prachtige meid

mooiste voor laatst! True love!!!
Alvast bedankt!!

Tok?