Ik ga wedstrijden rijden met mijn pony, ze is super lief en kan goed dressuur en springen. Alleen ze wil voor geen meter aan de teugel... . Maar moet je al aan de teugel rijden in de B?
PercyLeen
Geplaatst: 16-09-09 21:23
Dit hoort hier niet en er zijn tig topics over 'aan de teugel lopen' Zoek een goede instructeur en ga dan pas aan wedstrijden denken
lovepalomina
Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-09 21:24
Jeanine84 schreef:
Dit hoort hier niet en er zijn tig topics over 'aan de teugel lopen' Zoek een goede instructeur en ga dan pas aan wedstrijden denken
maar ik bedoel: moet dat al in de B?
PercyLeen
Geplaatst: 16-09-09 21:25
Een pony hoort netjes nagevelijk te lopen in de B
Anoniem
Geplaatst: 17-09-09 06:36
Jeanine84 schreef:
idd , maar om antwoord op je vraag te geven ja ene pony hoort in de B wel nagevelijk te lopen
Het is niet verplicht hoor, Alleen je punten zullen wel lager zijn. Ga gewoon dat wedstrijdje doen ok ervaring op te brengen!.. Het hoeft niet gelijk voor de prijzen, ga gewoon lekker heen, neem les en het komt allemaal wel goed.
Gebruik even de zoekmachine op het WD forum. Daar zijn al vaker topics geopend over het wel of niet aan de teugel moeten lopen. Bij deze een slotje hier.