wat mijn moeder wou ook altijd een paard hebben tot dat ik 8 werd en liep te zeuren dat ik op paardrijden wou, had me moeder maar besloten om een paardje te kopen.
leonie is nu inmiddels al 19 jaar maar je zou het echt niet zeggen.
vroeger heb ik met leonie B wedstrijden gereden en we zijn nooit veder gegaan in de wedstrijden.
zij heeft wel bij haar vorige eigenaar spring wedstrijden gedaan (niveua weet ik niet).
maar omdat ik al zo veel met haar heb gedaan, en ik iets nieuws wou, zij ik nu op haar zonder hoofdstel met neckrope,
ik heb het nu 3 keer gedaan en ben ook nu met haar buiten geweest met neckrope.
hier dan de foto's en geniet er van, cometaar en tips altijd welkom.
1

2

even nek strekken.
3

hier mag ik wel wat rechter zitten (weet niet wat ik hier deed)
4

hakken uit drukken.
5

galop, hakken uitdrukken.
6

hals strekken.
7

buiten spring net weg uit de galop.
8

galop, waar gaat me ene voet heen
9

buiten.
10

dat gras is wel lekker
11

even gek doen.
tuurlijk heb ik eerst ook warm gestapt, alleen geen foto's van.
en ik weet dat het zadel tever naar voren licht, maar dat is bij elk zadel bij haar, de zadelmaker zegt ook daar kan jeniet veel aan doen, ja een staart riem, want zij heeft een hele moeilijke rug, is ook een keer met zadel en al op haar rug gevallen.
daarom ben ik boomloos gaan rijden, want dan heeft ze ook niet veel druk op haar schouder.
. Ik vind dat je mooi rechtop zit, soms mag je wel wat meer naar voren kijken en je tenen wat meer naar voren in plaats van opzij, maar verder vind ik het er netjes uitzien.
toen stonden we op een wespen nest, en zij is heel vaak gestokken maar ze renden pas weg toen ik er afsprong, ze stond alleen wat te dribbellen.