We zijn nog geen B, omdat de ontspanning er gewoonweg nog niet volledig op zit en de galop nog niet bevestigd is. Ze was ook erg scheef, dit is te wijten aan een zwakker linker achterbeen. Dit zijn we momenteel aan het trainen door veel te schakelen, op kleine voltes te rijden (niet teveel met een jonge pony uiteraard
) en zijwaartse gangen mee te pakken. Ze pakt dit super op en de rechtergalop die een groot probleem vormde i.v.m. het aanspringen linksachter is haast geen probleem meer. Hij is absoluut nog niet B-waardig, maar ze springt hem goed aan en valt er niet meer na 2 passen uit 
Vorige topics:
Juni: [RT-HAW] Welsh Cob Rhoda @ work
Eind juli: [RT-HAW] [Welsh Cob] Rhoda @ work in roze setje
De foto's geven niet echt een heel goed beeld over hoe het nu gaat, want we waren vrijdag voor het eerst naar het strand geweest en ze was op de dag dat de foto's werden gemaakt erg stijf en druk. Moet ook kunnen en daarom wil ik deze foto's ook absoluut met jullie delen. Commentaar is dan ook absoluut welkom. Ik weet dat mijn houding niet geweldig is, in mijn les wordt hier regelmatig op gehamerd, maar zodra ik druk bezig ben met m'n pony vergeet ik mezelf compleet.
De foto's zijn gemaakt voor Nathalie (Ntlie_) heel erg bedankt hiervoor

1. Losdraven
2. Rhoda d'r lieve hoofdje

3.
4.
5.
6. Omdat ze stelling op een kleine volte rechtsom erg moeilijk vindt, probeert ze er onderuit te komen door d'r hoofd te kantelen en over d'r schouder weg te lopen, ik moet haar hier meer begrenzen.
7.
8. Trots
Dit was kop in de lucht en racen maar! Nu mijn houding nog..9.
10.

11. Rechtsom kost nog wat meer moeite, maar we hebben lol!
12.
13.

)