Tijdens deze wedstrijd hadden we 186 punten.
Gister ook weer concour gehad en ook weer 2 winstpunten erbij gereden.
Commentaar en tips zijn welkom!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hakken misschien ieeetsje verder uitdrukken en probeer tijdens galop je benen mooi lang te houden en te blijven zitten.. 

). Dan trek je nét bijna een te holle rug. Natuurlijk is het in de galop ook een kwestie van nog beter blijven zítten. Maar is dat ook zo in de draf? Of vertekent het omdat het om 'sta-momenten' gaat?EsterW schreef:Ziet er goed uit! Mooie combinatie zijn jullie.
Waar ik een tijdje naar heb zitten kijken is hoe je zit. Soms lijk je echt op je kont (op je billen) te 'leunen' - bijv. foto 1, 4, 7. Dan ga je wat 'opgekropt' en in elkaar geschoven zitten, met een wat bolle rug voor mijn gevoel.
Op andere foto's (vooral 5 is daar een mooi voorbeeld van en de galopfoto's hebben dat ook een beetje) zit je dan weer vrij ver naar voren (meer op je ... tjsa, hoe zeg je dat netjes? dus níet op je billen, maar op je doos). Dan trek je nét bijna een te holle rug. Natuurlijk is het in de galop ook een kwestie van nog beter blijven zítten. Maar is dat ook zo in de draf? Of vertekent het omdat het om 'sta-momenten' gaat?
Er lijkt zo op het oog geen foto bij te zitten waar je echt op je zitbeenknobbels zit en van daaruit een rechte rug maakt (denk: touwtje aan je kruin!). Is dit een balansprobleem? Of hangt het samen met een bepaalde gang? Bijv. in stap iets teveel in de leunstoelhouding en in draf juist iets te actief op je (jouw) voorkant?
Veel plezier met rijden, leuk om te zien hoe jullie matchen!

Maikuh schreef:Dank jullie wel allemaal voor de complimenten en de tips!
Hakken uitdrukken is zeker een aandachtspunt.
De tip om de beugels een gaatje langer te maken kan ik wel eens proberen, maar ik ben bang dat ze dan echt te lang gaan worden.. Ik vind ze nou al aan de lange kant, maar wie weet!
Dus iets meer recht opzitten