Groetjes,
Amber.
Edit; Trouwens, ze kent draf aan de longe wel, alleen niet op stemhulp.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
Ja, ik heb nog nooit echt met zo'n groen paard gewerkt. Normaal heb ik begeleiding, maar de komende week niet, dus wel ik een beetje met haar tutten.
.
.
) aan vd, maar ik speel wel altijd met haar.
Binnenkort maar eens een jollybal halen, want ze speelt nu namelijk met pionnetjes, en dat is niet zo leuk haha.
(Ze maakt ze namelijk stuk. ;d) Ik ga haar morgen denk ik even longeren (basis, stap, draf, terug, halthouden), en daarna nog even lekker met haar spelen.

Mijn oude instructie heeft het me aanbevolen, dus, ik neem nog geen les.

) Let op..Drrraff!

Ambrasoft schreef:Okeoke..
Ik heb gezegd dat ik ervaring heb met jonge paarden, en dat is ook zo. Alleen die jonge paarden waar ik mee heb gewerkt, waren gewoon heel anders. Ik heb goede begeleiding van mijn ouders die hun hele leven al in de paarden zitten. Mijn instructrice zie ik dagelijks en ze geeft me veel tips, ik heb alleen geen les van haar. Dit gaat binnenkort wel komen.
De galop gaat aan de longeerlijn trouwens ook al een stuk beter, en onder het zadel ook. Ze is gewoon niet heel erg oplettend. Als ze een goede bui heeft, en het is rustig op stal, dan springt ze direct aan als ik de hulp geef en de stemhulp. Maar, het heeft gewoon tijd nodig.
De basis zit er verder ook echt in. Ik vertrouw haar 100%. In die 5 weken tijd hebben we echt een band opgebouwd.
Er mag trouwens een slotje op, want het probleem is opgelost.