Milana @ "work"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

krunsjkim

Milana @ "work"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 22:16

Hallo allemaal!
Ik heb meer dan 4 jaar niet meer gereden, maar ben sinds kort weer begonnen. Ik heb hele lieve mensen gevonden van wie ik hun paardje mag rijden. De eerste keren was zeer heftig. Milana had ook al een tijdje stilgestaan en accepteerde me niet zomaar. Dit resulteerde in heel hard rennen, veel gebok, met vier voetjes in de lucht springen en veel spierpijn voor mij haha. Maar goed stapje voor stapje gaat het beter. Op deze foto's rijd ik haar nog maar 2 weken. Inmiddels rijd ik haar nu bijna 2 maanden dus recentere foto's volgen nog.

Afbeelding
Hooooo

Afbeelding
Errug gespannen (wij allebei)

mvs

Re: Milana @ "work"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:18

Ik weet niet echt wat je met dit topic aan wil :) Aan twee foto's kan ik in ieder geval geen goed beeld maken hoe je haar rijd.

Wil je tips ontvangen, dan wacht ik toch even totdat er meer foto's zijn ;)

MarZZJaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 22:24

nee idd met 2 foto's kunnen we niet veel beoordelen
wat ik niet snap: waarom ga je dan ook niet eerst longeren als
je weet dat hij zo lang stil heeft gestaan. Kan je hem ook meteen beter leren kennen.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:09

Hmm ik krijg een wat aprt gevoel bij deze foto's.
Kan ook komen door de foto in je avatar :)

Zou je die eens in het groot willen plaatsen?

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:29

Hmm tsja, niet genoeg foto's om er echt iets over te zeggen.
Maar op alle 2 de foto's is toch echt 1 blok spanning.
Inderdaad, waarom longeer je hem niet eventjes zodat hij even zijn energie kwijt is?

Ik hoop dat het nu al iets veranderd is..

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 23:43

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Tevens moet je minstens 5 foto's plaatsen waarop er rijtechnische commentaar gegeven kan worden.