Bobby@ wedstrijd 1ste keer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Roos_Doos

Bobby@ wedstrijd 1ste keer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 17:36

vandaag had ik na 3 jaar weer eens een wedstrijd en deze keer voor het eerst met me eigen paardje. btw het was een onderlinge wedstrijd.

voor Bobby was het de eerste keer op vreemd terrein en ze heeft zich keurig gedragen. tijdens de proef hadden we een beetje ruzie maar ik ben wel super trots op haar.

uiteindelijk 184 punten.

zoals jullie waarschijnlijk wel zien is Bobby veeel te mager en ik ben ook hard bezig om haar op gewicht te krijgen alleen wil dit niet echt lukken.
ze gaat nu ws 3 weken op rust om wat aan te komen. als jullie nog tips hebben hierover graag. Maar geen commentaar!!
het komt vooral omdat het mijn staleigenaar totaal niet intresseert dat ze te mager is en ze dus te weinig voer krijgt naar mijn mening...
per 1 oktober gaan we naar een andere stal!! eindelijk

genoeg gekomkommert hier de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

richting halsstrekken
Afbeelding

natuurlijk hebben we nog een blooper omdat de comunicatie tussen bob en mij af en toe niet zo soepel ging door de senuwen:+

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Roos_Doos op 06-09-09 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Liiesjjj

Re: Bobby@ wedstrijd 1ste keer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:44

Je topic moet minimaal uit 5 foto's bestaan als je een topic op HAW wilt plaatsen.

0kki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:28

misschien heeft ze last van wormen of last van haar tanden als ze zo mager is. voorderest, probeer voor je te kijken en houd je handen rechtop.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 19:29

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.