Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Teugels heb ik tijdens een normale training wel korter maar er schuilt wel het risico in dat ze zich dan gaat opkroppen. Eigenlijk is dit alleen wat inrijden maar daarbij rij ik haar normaal weer lager. Morgen gaat ze mee naar de massagecursus en ik ben benieuwd waar haar pijnlijke plekjes zitten. Volgens mij moet haar voorbeen veel vrijer kunnen bewegen en ze moet ook haar hals makkelijker kunnen laten vallen. Ben benieuwd.

DendroFleur schreef:Ze gaat dan achter inderdaad te snel en kan het niet bijbenen. Bij Ramoon klopt dan de verbinding voor-achter niet. Maar ik hoop dat het na de massages een stuk beter is. Na de vorige behandelingen is het ook vrijwel een jaar weg geweest. Maar nu doet ze het zelfs als ik heel weinig vraag.
... maar ik lees hier iets over een massage? Kan ik hier misschien mijn paard mee helpen?
DendroFleur schreef:Het hele paard wordt aagepakt en dan komen er vaak wel problemen tevoorschijn. Soms een enkel iets wat het paard belemmerd maar een klein iets kan naar verloop van tijd zich ook uitbreiden. Het paard moet zich compenseren waardoor er dus meer problemen ontstaan. Daarom kan je er beter vroeg bij zijn.
Kijk maar eens op http://www.happy-athlete.com
Waar woon je ongeveer?

Nicole10 schreef:Het was prachtig om te zien hoe ze stapte na de massage, lekker over de rug, langere passen. Ben benieuwd of ze morgen wat minder heftig reageert
Gr. Nicole
). Maar als ze wel wilde loslaten, veerde ze echt van top tot teen. Alleen lastig om haar daar te houden, altijd is er wel weer even iets te zien of te horen en dan drukt ze zich toch weer even snel omhoog.sjaanie29 schreef:ik woon in almereDendroFleur schreef:Het hele paard wordt aagepakt en dan komen er vaak wel problemen tevoorschijn. Soms een enkel iets wat het paard belemmerd maar een klein iets kan naar verloop van tijd zich ook uitbreiden. Het paard moet zich compenseren waardoor er dus meer problemen ontstaan. Daarom kan je er beter vroeg bij zijn.
Kijk maar eens op http://www.happy-athlete.com
Waar woon je ongeveer?