Wat een mooie lokatie is dat, de manege ligt bij een park, ik kreeg bijna de neiging om lekker buiten te gaan rijden, maar daar kwamen we niet voor.

Met Winston start ik M1, we hebben inmiddels 28 wintspunten verzameld en we moeten dus bijna naar het M2.
Ik las nu eerst even een wedstrijdstop in om alles beter voor elkaar te krijgen. Wij zijn bezig met de keertwendingen en vooral ook met het sneller maken van Winston. Winston beweegt groot en is wat traag. Op het moment dat hij traag is ga ik veel te veel zitten te werken. Ik ga veel te veel duwen met m'n zit en ik geef veel te veel beenhulpen. Iets waar Winston bepaald niet sneller van wordt.
Ik ben nu erg met mijn eigen rijden bezig, los en rechtop zitten, niet meer klemmen met m'n bovenbenen en niet meer constant been geven. Een behoorlijk lastig probleem, maar het troost me dat ik van velen een geluid van herkenning hoor als ik het er met anderen over heb.
Ik las laatst in Bit dat het 50.000 handelingen kost voordat je iets afgeleerd hebt, we zullen dus nog wel even bezig zijn. 

Overleg aan het begin van de les.

Een heel aardige man die veel uitleg gaf.

Hier kan je het duwen van mij goed zien...

Het was een leuke en leerzame les.
Veel succes !
Ik schaamde me voor mezelf!
*herkenningsmodus geactiveerd* En dat het niet helpt weet je zo goed, maar in de proef doe je het vervolgens toch weer zo. Tenminste, dat had ik aanvankelijk met onze grote jongen. Wat me trouwens opvalt is dat het veelvuldig drijven wel wordt afgestraft in proeven, maar dat opduwen veel minder.
maar het helpt wel je bovenlichaam