Murphy:
Helaas geen puntje. Ik zat er met mijn tweede proef wel heel dicht tegenaan, maar murphy viel
Ze was hele proef wel netjes nagevelijk, maar wel hangerig (en stukken op de voorhand) en toen moesten we een volte doen en ze wou over de buitenschouwder, Dus ik denk, ja ik doe te veel met mijn handen. Dus ik liet mn handen (iets) los, en we vielen zo voorover!
Murph op haar knieen
Ze sprong snel weer overeind, en merkte dat ik niet meer in het zadel zat, maar op haar nek!
Ooowhh en dat is eng jongens!! Dan mag je gelijk wegrennen! Misschien raak je dat enge op je nek dan nog kwijt!
Dus Murph er vandoor! Na een half rondje stond ze wel stil, en ik ging proberen om het zadel weer in te klauteren. Maar iedere beweging is dan ook héél eng! Dus ik heel klunzig met m'n jasje en murph stilstaande houden, en uiteindelijk zat ik weer!
Ik wou weten of ze weer kreupel was, dus ik ging draven en lange teugel, maar ze liep heel zuiver, dus verder gegaan met mijn proef
Gelukkig stond er wel ‘keurig opgelost’ aan het einde van mijn protocol.
Maar heb een 4 voor die val en -2 dat ik mijn oefening niet heb afgemaakt.
Heel jammer, ik had 180.........
Nu dus 178
Zie hier: een poging om de sokken wit te houden!

<3

Galopje, hier wordt ze iets te lang…

Uitgestrekte stap

Mooie draf!

Helaas doe ik hier raar…

Met mijn andere paard ook geen wp, maar de tweede proef ging heel netjes! Helaas had ik daar niet zo'n lieve jury.
Verder maakt het mij niet uit. Het was weer een van mijn eerste wedstrijden sinds een jaar met beide paarden dus ik ben al tevreden met wat we nu hebben bereikt
Uitgestrekte stap

Galop, ik zit veel te veel naar voren en ik heb veel te veel binnenhand

Halthouden

Commentaar mag altijd
Houden jullie het wel lief
Maar L'Espoir reageert daar ook niet op eigenlijk, en die gaat door met haar eigen ding doen.
.