Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze gooit echt met haar benen!
Ze kan af en toe ook zo lekker gaan hangen, maar dat is al veeeeel minder geworden. En trots zitten, ja ik doe mn best, druk in de weer met rugspier-oefeningen op de sportschool, zodat ik het wat langer volhoudt om rechter te zitten.
af en toe is het een aanslag op je lijf... dat paardrijden
Naaltje schreef:ik vind het er knap uitzien!
als ik zo een filmpje van zaas zie vraag ik me af watvoor een lompe knol ik zelf hebze gooit echt met haar benen!
als tip dat je wat meer rechtop mag zitten, maar dat komt vanzelf goed denk ik
tot zondag iig!
Montignac schreef:ja ik dacht al... maar ik heb niet zoveel verstand van honden...
Ik heb ook moeite met conditie opbouwen hoor...en dan heb ik nog niet eens een transplantatie gehadaf en toe is het een aanslag op je lijf... dat paardrijden
![]()
Lekker zo doorgaan..jullie zijn een leuk setje samen!
__PSM__ schreef:Ik zie ook een paard wat heel erg ingebogen loopt, probeer haar recht te houden op je buitenteugel, voor de rest goed op je kont zitten, en zelf rustig blijven lichtrijden, dan heb je het tempo zo onder controle, tis een erg leuke merrie
Ik sta zeker open voor kritiek, ik wil graag leren.
Dus jij bent super op de goede weg bezig... Misschien moet je proberen om je bochten niet zo op je binnenhand in te sturen, maar meer kijken waar je heen wil, dan heb je het paard automatisch al rechter, en haal je haar dus minder van je twee teugels af
Zsa Zsa en ik leren samen
Dat is ook het leukste toch
Zolang je ervan bewust bent dat ook jij fouten maakt
De schuld aan je paard geven, is makkelijk, maar zeker heel verkeerd