hier ben ik weer met m'n Azzaro, maar deze keer de springfoto's. Omdat hij zo leuk en enthousiast sprong heb ik er een enorme rugpijn aan overgehouden. maarja, da's oefenen zeker
(thuis springt hij ook goed door, ma ni zooooo overdreven). Vooral op oxers denk ik dat meneer zich soms vergiste met een klasse hoger
Hij sprong enorm krachtig en daardoor werd ik soms de lucht in geworpen, wat het dus heeeeeeel moeilijk maakt om dicht bij je paard te blijven boven de sprong. Boven oxers mag ik ook nog meer teugel geven.
maar ik zou zeggen, kijk maar
het inrijden was op zandpiste. Ik was de eerste combinatie, vandaar zo weinig volk in m'n inrijpiste. Zo zalig!!!

even wat tips vragen aan de fotograaf (elke86
)
en hij zag het zitten

rustige rechte

oxer stond op 1.10 m, dat is toch veel te laag zeker!!!! (check die kerel op z'n schimmel
)
en nog s

op de rechte toch iets kalmer

dan mochten we binnen, eerst wat rond draven

azzaro nog even wat moed inpraten. Niet dat ie het nodig had, maar dat is zo een gewoonte van mij voor 'k m'n parcours start. Misschien meer voor m'n eigen moed

eerste hindernis weer veel te hoog, daardoor geef ik hem ook veel te weinig teugel

al iets meer overschot ook bij de rechte, maar toch niet helemaal overdreven

die oxer is een beetje te laag denkt az

ja, hier heeft iemand heel veel plezier in het springen

thx voor kijken, laat gerust commentaartje achter
voor de geïnteresseerden, Azzaro is een bwp, afstamming Skippy II en hij is 1.81 m groot.
Heb smakelijk gelachen om die kerel op zn schimmel, dat hoofd

en hem goed rondstuurt! Hij is zo enthousiast!