Almelose Ruiterdagen!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Amanda

Almelose Ruiterdagen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 09:56

Dit jaar ben ik voor het eerst naar de Almelose Ruiterdagen geweest en ik moet zeggen
dat is goed bevallen .
We hebben alle 6 dagen mee gereden, en ik moet zeggen
dat ik erg tevreden op terug kijk!
Rossan was pas voor de 2 keer met mij mee op concour.
We reden dan ook me in de B dressuur.
De laatste dag mochten de we finale rijden ,.. waar we de 7e
plaats hebben behaald ( van de in totaal ongeveer 50 deelnemers)

Onze punten waren als volgt:

1e dag: 183 & 185
2e dag: 167
3e dag: 187 & 200 4e
4e dag: 186
5e dag: 185
Finale proef: 190 & 187 gemiddeld 188 punten.

Genoeg infomatie dacht ik zo hier wat leuke foto's
(ze staan niet op volgorde)

Afbeelding

Afbeelding
Hij loopt er mooi door,... ( ik zit alleen te ver naar voren)

Afbeelding

Afbeelding
Dit vind ik een mooi plaatje :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:D

Afbeelding
Gezellig :P

Afbeelding
In de stallen.

Leuk dat je even bent wezen kijken!

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:47

Allereerst..leuk paardje!
Wat mij opvalt is dat je benen redelijk ver naar achter liggen
en je handen af en toe wat streng zijn/lijken waardoor die zich er net uitdrukt en net niet nageeflijk loopt.
Verder super punten! Gefelicteerd!

FamkeKolinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 12:56

Pittig hoor om meteen 5 dagen achter elkaar te starten. Goed leermoment. Leuk paardje om te zien. :D

Als ik kijk naar je foto's valt het me op dat je voeten erg naar buiten zijn gedraait. En dat je hierdoor je spoor steeds erin prikt. Probeer je tenen meer naar binnen te draaien.

Volgens mij is het een flinke? Of ben jij wat kleiner?

aslo

Re: Almelose Ruiterdagen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 13:01

Idd heel aansprekend paard. Vind wel dat je zelf erg krampachtig zit en mn je rechterhand lijkt nogal eens een eigen leven te leiden (steeds omhoog).
Spoorgebruik viel me dus ook op. Deze zijn bedoeld om je hulpen te verfijnen en niet om steeds in de buik van je paard de prikken ;)

_Amanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 14:31

Allemaal bedankt voor de leuke berichtjes,

Aslo: Wat mijn rechterhand betrefd heb je gelijk,.. De lijd inderdaad nog al eens zijn eigen leven, is niet de bedoeling en wordt dan ook voor zeker aan gewerkt. Mijn benen heb je ook gelijk in, ik vind het nogal moeilijk om m'n onderbenen stil te houden.

Famkekolinde: Ja het was zeker een goede leer voor ons allebei, ik was ook heen gegaan met de instelling als hij het niet vol kan houden, laat ik hem staan. Maar daar in tegen had hij het super naar zijn zin,.. en had elke dag veel loop lust. Wat ik hier boven ook al zei het klopt inderdaad dat ik er nog al eens in zit met m'n sporen, komt dus omdat ik het moeilijk vind om m'n onderbenen stil te houden.
Het is nog al een grote ja hij is 1.80 hoog.

Vesceron: M'n benen heb ik nog nooit zo over nagedacht,.. is inderdaad wel iets om overna te denken.
Wat m'n handen aan gaat,.. hij vind het best spannend al die proefjes,... en vooral in de galop wordt hij dan erg sterk en dan drukt hij zich er inderdaad wat meer uit. Ik denk dat dit nog een punt van oefening is dat hij leert zich in de ring ook wat beter te ontspannen.

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:38

Haha nou viel me op omdat ik daar ook nog al eens last van heb! (voor het bewijs > [ITP] Fotoshoot thuis in de bak en wedstrijd)
En ook ontspanning is erg lastig zeker als een paard van 1.80 sterk wordt!! Hij leek wel groot op de foto's maar 1.80...WOW!!

Adjeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 14:44

goed gedaan ! leuke foto's !:D

die_ana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:24

1.80? Ja, hij ziet nog hoge uit, met lange benen. 7 uit 50 is niet erg. Je hebt een mooi paard (ik vind dat donkerbruine veel mooi).

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:58

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie is toch echt niet volledig, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat zijn je aandachtspunten, wat wil je precies bereiken, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.