Wie kan me tips geven, word er radeloos van...
Zoals in de titel al staat heb ik soms, niet altijd angst met rijden.
Gisteren ging het rijden hartstikke goed (terwijl ze net 5 dgn rust had gehad) en vandaag was het weer helemaal mis

We reden voor het eerst in het schemer / donker en met opstappen voelde ik al dat het weer mis zou gaan.
En ja hoor ik werd bang en durfde gewoon weg niet meer te rijden.
Aangezien ze nog maar 2 mnd onder het zadel is heefy een syalgenootje verder gereden voor me, wil namelijk niet dat de pony door mijn angst verpest word.
De pony is 4 jaar en echt super braaf!! Ze schrikt van de 'normale' dingen zoals een voorbij vliegend konijn of haar eigen schaduw of van een onverwachts geluid waarvan ze niet ziet waar het vandaan komt.
Verder zet ze echt geen stap verkeerd en zit ze heel erg stevig.
Ze heeft bij mij in het begin 1x gebokt en dat was super makkelijk uit te zitten en 1 x vloog ze als een gek weg ook dit was makkelijk uit te zitten, daarbij is ze een c pony dus als ik val val ik niet hoog.
Weet dus ook niet waar mn angst vandaan komt, vroeger deed ik alles en heb ik op hele pittige pony's en paarden gereden.
Ik wete dus echt niet waar mn angst vandaan komt , maar wil er graag vanaf, want heb mn pony niet om door iemand anders te laten rijden

Wie heeft er tips voor me.
(pony is dus absoluut niet gemeen of wat dan ook dus aan de pony ligt het niet maar echt aan mezelf)

,dus doe ik altijd mijn MP3 speler aan