De tuin
Rechts de konijntjes en kippenren
Met de knijntjes J
En het huis
Stukje park, waar ik in woon
En de schuur. Er zou een paard in passen, maar dat mag helaas niet van mijn ouders.L Stom he?! J
Groetjes!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nero schreef:o, woon jij daar, ik kom daar weleens langs en dan denk ik ook, wauw, mooi huis haha
ken jij misschien de straat anslag, daar is een boerderij met heel groot stuk land en boomgaard omheen, daar wonen mijn ooma en tante (met een nicht en neef van mij)
Lekker paardjes bij de stal, bak, weilandje.... *zucht* Ook leuke paarden hebben ze, maar volgens mij zijn die mensen wel erg precies
Tancreda4"]
[quote="Nero schreef:o, woon jij daar, ik kom daar weleens langs en dan denk ik ook, wauw, mooi huis haha
ken jij misschien de straat anslag, daar is een boerderij met heel groot stuk land en boomgaard omheen, daar wonen mijn ooma en tante (met een nicht en neef van mij)
Lekker paardjes bij de stal, bak, weilandje.... *zucht* Ook leuke paarden hebben ze, maar volgens mij zijn die mensen wel erg precies 

Nero"]
[quote="Tancreda4"][quote="Nero schreef:o, woon jij daar, ik kom daar weleens langs en dan denk ik ook, wauw, mooi huis haha