Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blue9 schreef:Je hebt het toen toch ook super goed opgelost? Als ze dat niet gezegt hadden had je niet ook niet getwijfeld. Gewoon in jezelf geloven, kom op!
Cassagrande schreef:Dit vind ik nu een typische fout van de manege. Ze weten neem ik aan dat je wat angstig bent. Waarom dan vermelden dat het bij vorige ruiters niet goed ging? Het ging bij jou wel goed. Nu durf je er niet meer op.
Ik ben zelf ook een angstige ruiter vooral bij vreemde paarden. Ik zou er dus niet meer opstappen omdat je nu angst hebt omdat je hebt gehoord dat het bij andere ruiters fout ging met dit paard. Je gaat dan met spanning en daar gaat het paard van profiteren. Je moet natuurlijk zelf weten of je het wel of niet doet.
coxietje schreef:ik zou er gewoon terug op kruipen.dan heb je geen angst meer!en zul je ook nooit meer angst hebben!
je mag niet toegeven aan je angst!
zo heb ik mijn verstand op 0 gezet en ben ook zelf terug beginnen rijden.en nu rijd ik regelmatig.zelfs zonder zadel
gewoon even op je tanden bijten
coxietje schreef:ik zou er gewoon terug op kruipen.dan heb je geen angst meer!en zul je ook nooit meer angst hebben!
je mag niet toegeven aan je angst!
zo heb ik mijn verstand op 0 gezet en ben ook zelf terug beginnen rijden.en nu rijd ik regelmatig.zelfs zonder zadel
gewoon even op je tanden bijten