sinds een maandje of twee is woody erbij gekomen. Het is een ruin van 14 jaar oud, bwp en veelzijdig. woody is gekocht als leerpony voor mijn jongere zus die wedstrijden is gaan rijden... en natuurlijk kan je er dan als 'grote zus' ook niet afblijven
voor alle duidelijkheid, ik train niet zoveel met woody, vooral mijn zus.. bij mij is het echt puur voor plezier
woody is een d-pony en ik ben 1.75m groot.. sommigen zeggen dat het nog net past, anderen niet.. ik laat het liever in het midden omdat ik weet dat ik er niet alle dagen op zit
mijn niveau met woody is niet zo hoog, ik rij ook geen wedstrijden dus heb geen flauw idee.. we nemen veel basiswerk op en af en toe wat zijgangen, travers, galopwissels... momenteel is het vooral erg hard werken aan de galop.. hij wil wel eens erg drammen.. dan is het moeilijk om hem mooi onder je te houden
met een lesje af en toe en wat geduld komt dat wel goed
er zijn niet zo heel veel foto's vanwege een lage batterij... :s enkel foto's van drafwerk en een paar van het stappen... galop op het einde nog wel veel geoefend maar daartegen had het fototoestel de geest al gegeven
Tips zijn altijd welkom!!
sommige foto's zijn wazig door het stof... mijn minpunten ga ik niet opnoemen, die zal ik wel lezen

de meest stoffige foto van al

Dat was het dan!! Laat gerust iets achter
xx