Zie oude topic: [RT-HAW] knappe 4 jarige merrie@work+filmpje
Ik heb foto's toegevoegd van mijn wedstrijd in juli waar ik weer 2 winstpunten heb behaalt in twee proeven. Verder heb ik ook nog spring foto's toegevoegd van onze springles. Niet te vergeten dat we nu in totaal pas 10 keer ongeveer gesprongen hebben en dat ze een echt dressuur paard is en dus best wel alles spookie vind. Het springen doen we puur voor de afwisseling voor beide en omdat we er veel van leren.
Nou ik zou zeggen bekijk mijn foto's en eventueel mijn oude topic en ik hoor daar graag reacties op waaruit ik weer nieuwe dingen kan leren.
Losrijden in de hitte

Losrijden galopje iets meer achterover zitten en benen naar voren

Van hand veranderen.

Iets meer op mijn kont zitten maar wel mooi bergopwaart gesprongen

Halstrekken blijft een probleem maar gaat steeds beter moet meer contact blijven leren houden.

Halthouden lekker ontspannen maar jammer genoeg net niet vierkant.

Hier is ze best gespannen door de enge ring met water ernaast

Middendraf oefenen maar is nog moeilijk doordat ze nog niet zo sterk is in de achterhand en ik moet mijn hakken meer uitdrukken

Hier volgenen een paar foto's van de spring les.
Lekker losstappen, maar ze is zeer gespannen van alle hindernissen wel enge haha.

Wat zijn dat nu moet ik daarover heen

Dies wel eng dan zou ik maar extra hoog springen haha maar ze vind het wel leuk aan de oortjes te zien:)

Beetje te vroeg aangesprongen

Deze zijn wel eng met de hekjes eronder

En de laatse
van het parcourtje.
Ongeveer 80 centimeter hoog haha

Nou ik ben beniewd naar opbouwende kritiek en wat julie van ons als combinatie vinden en of jullie het eens zijn met mijn punten bij de foto's.
Nog even een mooi plaatje

Zit trots op je paard. Dus wat meer rechtop! Maar, super paardje voor 4 jaar oud hoor!