En vind bokt ons een leuke combinatie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

En vind bokt ons een leuke combinatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 19:46

Ik vond het tijd worden om mijn pony wat meer rust te geven, ze is inmiddels 19 jaar en het is niet eerlijk meer om van haar te verlangen dat ze óók nog met me op wedstrijd gaat.

Het werd dus tijd voor een paard erbij, een groter paard, maar niet te groot, want zelf ben ik dat ook niet.
Bij het eerste paard waarbij ik ging kijken was het al meteen raak, hij moet alleen nog gekeurt worden en dan is het officieel mijn paardje! *nog even geduld dus :):) *

Zowel het paard als ikzelf hebben geen wedstrijd ervaring, beide zijn we 1.60 8-), het is een kwpn ruin, en gewoon een ontiegelijke schat! We hebben nu 2 keer gereden!

eerste knuffel foto <3
Afbeelding

Heleboel draf foto's;

In het begin moesten we allebei even opstarten, net een dieselauto'tje
Afbeelding

Maar daarna ging het al spoedig beter!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

begin van uitstrekken van nek
Afbeelding

stappen
Afbeelding

Afbeelding

even iets aan het vertellen tegen het paard volgens mij
Afbeelding

uitstappen
Afbeelding

melsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 19:49

Leuk diertje! Hopelijk komt hij goed door de keuring en heb je m straks lekker op stal staan bij je..

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 19:53

Leuk paard! :D Hij loopt soms wel wat te veel op de voorhand. Hopelijk staat die gauw bij je thuis!

0kki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:29

wat een leuk paard:) ik denk dat jullie wel een leuke combinatie zijn.

Le_Chat_Noir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:06

Mijn eerste gedachte: wat een heerlijk paard! Erg leuk om te zien hoor :) Hij is inderdaad wel wat op de voorhand, maar als jij ook je schouders wat meer naar achteren doet/rechtop gaat zitten dan zal dat wel verbeteren.

noekk_

Re: En vind bokt ons een leuke combinatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:24

Leuke combi ook, je mag wel je beentjes wat minder af laten steken maar dat komt allemaal vanzelf.
Nu maar duimen dat hij door de keuring komt, veel plezier nog met 'm als hij erdoor komt! :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:26

Leuke combi zeg! Erg leuk paard. Hopen dat ie door de keuring komt en dan wens ik je er heel veel succes mee. :D

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:31

Ik vind jullie een mooie combinatie!

En het komt met training vast en zeker tot een mooi plaatje!

FroukeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:34

Hele leuke combi !
Hoop dat je snel je eigen knuffel paardje hebt !

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:35

leuk paard maar jammer dat je niet nog even verder kijkt... er is zo veel te koop en als je wat verder kijkt heb je vergelijkings matriaal. kun je zien of dit ECHT je eerste keus is.maar dat is MIJN mening :o

_Antikana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:00

Leuk paardje, maar inderdaad zoals hierboven gezegd misschien wat jammer om nu al meteen te beslissen... Er lopen honderden leuke paardjes rond, die misschien nog beter bij je passen, of die al iets meer ervaring hebben om jou in het hele wedstrijdgebeuren te steunen... Maar is natuurlijk mijn eigen mening. Blijf je toch bij dit paardje dan wens ik je er heeel veel succes mee... Jullie worden vast en zeker een leuke combinatie.

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:05

En of jullie een leuke combinatie zijn :) zeker weten.
Ziet er goed uit hoor en een heel leuk paardje, trouwens ik ben ook helemaal weg van dat hoofdstel haha :)

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:07

Leuke combi, maar niet alleen loopt hij op de voorhand, het zadel ligt ook te ver naar voren, zo zit je op zijn schouders. En dat is weer niet bevorderlijk voor het paard en voor je zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:04

Hee, volgens mij ken ik jou nog van een ander forum(/spel) kan dat? :D

Ik hoop dat 'ie goedgekeurd word, ik vind jullie leuk samen en het is een leuk paardje! :)

Sannum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:08

Leuk paard, maar ben je niet wat voorbarig? Aangezien hij nog door de keuring moet? Weet niet hoe oud hij is, maar vind het een beetje type paard wat er op de voorbenen wel eens niet doorheen komt.. Laat je hem klinisch of ook röntgen keuren?
Absoluut niet verkeerd opvatten hoor, maar probeer je te waarschuwen dat je je nog niet teveel vastpint op dat hij van jou wordt...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 18:34

Moderatoropmerking:
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.