Wanliki (Stravinsky) @ Almelose Ruiterdagen 2009 (M1)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wanliki

Wanliki (Stravinsky) @ Almelose Ruiterdagen 2009 (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-09 14:33

Hallo

Dit ben ik met mijn paard Wanliki
Wanliki is 6 jaar oud en net 2 jaartjes onder het zadel.
We zitten nu M1 + 21.
We gaan van de winter over naar de M2 omdat ze der nu nog niet helemaal klaar voor is, de keertwendingen zijn nog niet bevestigd en de abrupte overgangen van galop/stap, stap/galop ook nog niet.
Achterwaarts loopt ook nog niet helemaal lekker maar dat komt omdat ze moeite heeft met 'zitten gaan' omdat der kont ietsje hoger staat dan der schoft,, enkele centimeters.
Ik moet nog iets meer op mijn handen letten, dat ik die mooi rechtop houd en niet te streng zet.
Wanliki is een Stravinsky x Ursus x Planeet x Uppercut.

Hier enkele foto's van de Almelose ruiterdagen waar we goed gereden hebben. We mochten uiteindelijk finale rijden maar omdat dit de eerste keer was dat ze zo'n volle week heeft qua spanning, druk enz. was ze op het laatst helemaal op en heb ik besloten de finale niet te rijden.

de foto's zijn van de 2e of de 3e dag.

1. Afbeelding

2.Afbeelding

3. Afbeelding

4.Afbeelding

Kwaliteit is iets verslechterd door het inscannen.

Deze foto's is bij ons thuis gemaakt.
Rechts is Wanliki met mij, Links is Namo, het paard van mijn broertje.

5.Afbeelding

Reactie zou leuk zijn

xx

_Marianne

Re: Wanliki (Stravinsky) @ Almelose Ruiterdagen 2009 (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:37

Je hebt te weinig rijfoto's, ik tem even.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:16

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van HAW, daarom gaat er een slotje op.
Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.