ik heb even een vraagje, mieke de kok komt waarschijnlijk lesgeven bij ons op stal en ik wilde vragen of jullie ooit les van haar gehad hadden en hoe je dat vond. ik ga het zowiezo proberen maar wil ook graag jullie mening horen
Ik heb al ruim twee jaar les van haar en ben super tevreden. Er ging/gaat weer een nieuwe wereld voor me open. Ze heeft mijn paard ook al 2 x 1 maand getraind o.a. om hem de wissels te leren (had ik nog nooit gedaan en vond het belangrijk dat mijn paard dit gelijk goed zou leren). Op welke stal sta je.
ik heb ook meerdere malen les van haar gehad heb oom haar paarden gereden:) ze richt zich eerst echt op de basis voor ze verder gaat! En ze is echt fanatiek! Dus de lessen daar had ik een flink rood hoofd van haha
Ik heb járen geleden eens een Rabobank Talentenselectie bij haar gereden (heel in het begin van het Rabobank Talentenplan). Ik vond het erg leerzaam. Wat me wel opviel is dat ze erg direct en straihght to the point is. Ik vind dat zelf heel fijn, maar je moet er wel tegen kunnen zelf.
Ik heb dat wel eens meer gehoord, dat ze zelfs een beetje bang voor haar waren. En ik vind haar juist altijd zo aardig en positief. Het ergste wat ze tegen mij ooit gezegd heeft, is dat ik niet zo handig was met de vliegende wissels. En daar had ze ook heel erg gelijk in.