hallo, ik rijd mijn haflinger al 2 jaar .. nu is ze al een geruime tijd bezig met haar neus de lucht in gooien , en dan heb ik niks meer te zeggen.. ik heb al van alles geprobeerd van zweep tot slofteugel zelfs sporen maar het helpt allemaal niks .. heeft iemand voor mij tips ?? groetjess
ik heb een afspraak gemaakt met de dierenarts voor woensdag bedankt voor jullie reacties
IrisenUledi
Geplaatst: 17-08-09 13:15
je moet er vanuit gaan dat een paard minimaal 1x per jaar of 2x per jaar naar de tandarst moet gaan dus misschien is ze bij jou nog nooit geweest dat weet ik niet als die nog nooit is geweest moet je die zowiezo even laten komen
voor de rest als het dan nog niet over is dan even een arts of kraker of fisio therapeut laten kijken
veel suc6
Corally_B
Geplaatst: 17-08-09 13:20
Jammer dat je meteen naar een slof en sporen grijpt, dit kan nooit HET hulpmiddel zijn!! Ik zou inderdaad eens de fisio erbij laten komen, en ligt het zadel nog wel goed?
malih
Geplaatst: 17-08-09 14:11
Adaja schreef:
ik heb een afspraak gemaakt met de dierenarts voor woensdag bedankt voor jullie reacties
Super dat je zo snel gehandeld hebt. Hou je ons op de hoogte ?
Mensen zeggen dat hulpteugels en zwepen het beste niet kan pakken maar als het de eerste paar keer zou zijn zou ik dat ook doen hoor! En ik zou net de zelfde dag nog een dierenarts er bij halen ik zou dat pas doen als die na 3weken nog zo loopt veel succes verder!