Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jury schreef:ik heb a symetrische beugels en zweer erbij.
Wat me wel opvalt is dat mensen ze vaak verkeerd om hebben. De korte zijde vd beugel moet nl. buiten en hoe vaak je dat niet andersom ziet.
ambre schreef:De bedoeling is toch dat als je de beugel naast het zadel ziet hangen dat het voetstuk recht hangt?Dus dat betekend dat de korte zijde aan de binnenkant zit.Anders steken je tenen toch hardstikke af naar buiten?Dus met de beugelblokjes:de dikke kant aan de kant van het paard?Dat is mijn mening iig,dan liggen je benen mooi rond je paard.Ik vind het zelf ondingen hoor,daar niet van...
MiSsY_Me schreef:ambre schreef:De bedoeling is toch dat als je de beugel naast het zadel ziet hangen dat het voetstuk recht hangt?Dus dat betekend dat de korte zijde aan de binnenkant zit.Anders steken je tenen toch hardstikke af naar buiten?Dus met de beugelblokjes:de dikke kant aan de kant van het paard?Dat is mijn mening iig,dan liggen je benen mooi rond je paard.Ik vind het zelf ondingen hoor,daar niet van...
Ik dacht altijd, met beugelblokjes, de dikke kant buitenkant, en met beugels, de korte zijde aan de binnenkant paard...xD