Het is alweer een tijdje geleden dat ik een topic heb geopend en ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Dus zie hier!
Oja, ons vorige topic : Bill voor de 2e keer op Bokt!
Ons verhaalIk verzorg Bill nu alweer een poos. We rijden niet echt op een bepaald niveau (ik denk dat het wel b waardig is) omdat ik geen tijd heb om wedstrijden te starten met hem. Bill is een zoon van Arachon en is 4½ jaar oud. Het is een leuk, knuffelbaar en eigenwijs beestje met op zijn tijd z'n brutale streken. Waar ik altijd weer om moet lachen!

We hebben eigenlijk alles samen gedaan. Samen voor eerst op vreemd terrein rijden, zijn eerste buitenrit en de grote gevaren die daarbij meekomen zoals grote werkvoertuigen die veel kabaal maken.
Soms is het nog echt een lekker sukkeltje maar daarom zou ik hem ook nooit meer op willen geven.
Helaas heb ik weinig tijd voor hem omdat ik nu met stage bezig ben en over 4 maanden weer een halfjaar weg ben.
Hier baal ik echt heel erg van!
Voor mij was het alweer een tijdje terug dat ik op hem had gereden. Hij word zolang ik er niet ben door iemand anders gereden.
Nu er ook iemand anders op rijd merk ik het verschil zeker wel en dit is niet altijd positief

Hij houdt links heel erg vast en reageerd slecht op je binnenbeen
Al die maanden is hij door mij gereden, ik heb hem ook doorgereden, en nu rijd er iemand op die anders rijd
Zo krijg iniedergeval geen eenkennig paard maar ik vind het niet echt fijn om eerlijk te zijn
Nou ik kom maar eens met de foto's
Natuurlijk graag een reactie van jullie!
Oja, en me tenen lijden nog steeds een eigen leven, hoe hard ik het ook probeer!
Tips iemand?! Een: daarom ben ik gek op hem: die sukkeligheid
(het was ook gewoon warm!)
Twee: teugels te lang, daardoor een knik in me arm

Drie: Beetje bewogen maar plaats hem toch

Vier: Vind ik een mooie foto met het bos als achtergrond, kijk alleen erg naar beneden

Vijf: Miscommunicatie tussen ruiter en pony

Zes: Mooi actief drafje (valt volgens mij wel op de voorhand)

Zeven: Meneer had vandaag de pest in galop omdat het zo warm was. Mijn teugels zijn wederom weer te lang

Acht: Lekker sukkelig galopmoment

Last but not least numero negen!
Vind dit persoonlijk de mooiste foto

x