Lichtrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lauraa__

Lichtrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 22:53

Hallo allemaal :D

Ik heb sinds een tijdje het probleem dat wanneer ik licht ga rijden, ik een beetje me rug naar voren heb dus een beetje voorover zit, maar als ik ga doorzitten dan heb ik dit totaal niet. Nu is mijn vraag ik heb er op geprobeerd te letten maar ik kan niet rechtop zitten maar weet zeker dat ik voorheen niet zo zat! ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.! Alvast dankje wel :o

Misty_MMS

Re: Lichtrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 22:54

zitles?

Femke16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 22:57

schouders naar achteren eens extreem bekken naar voren en achteren kantelen en dan het 'midden' zien te vinden?
pff. kan me niet helemaal jouw zitten voor me zien. Maar, dat zijn dingen die meestal tegen mij werden/ soms nog worden gezegd als ik eens te gefocust aan het rijden ben en dan een belabberde houding krijg. Misschien kan je je intstructeur vragen erop te letten? En als je die niet hebt misschien omstanders vragen erop te letten en je erop te wijzen zodat je er constant mee geconfronteerd word en er helemaal gek van word en het dan later opeens allemaal weer vanzelf gaat:)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 08:52

Probeer iedere keer als je voorbij de letter A komt bv op je houding te letten. Ga dan voor je gevoel iets te ver naar achter zitten. je zal merken dat wanneer je dit consequent doet, je houding beter wordt.

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 09:00

Het is een andere vraag maar je ziet ook vaak mensen die gaan lichrijden dat ze overdreven ver in de beugels gaan staan,en hun rug helemaal hol maken.. wat zou je hier tegen kunnen doen?

Zie het voornamelijk om mensen van mijn leeftijd! (13)

Lauraa__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 09:54

Nou, mijn instructrice zegt dit ook een uur lang tegen me haha! Maar het moeilijk is, ik kan die houding met een rechte rug niet zelf maken, me instructrice '' duwt '' me er zeg maar in

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:31

Je kan ook voor je zelf bedenken dat er een touwtje aan je hoofd 9dus bovenop je kruin)zit die je recht omhoog trekt als het ware. Dus niet naar voren maar omhoog denken. En blijven herhalen voor jezelf, rechtop zitten.

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 12:34

Huh?

Kan je dat even uitleggen? Snap het niet helemaal?

nic35

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 12:04

nimbletje schreef:
Je kan ook voor je zelf bedenken dat er een touwtje aan je hoofd 9dus bovenop je kruin)zit die je recht omhoog trekt als het ware. Dus niet naar voren maar omhoog denken. En blijven herhalen voor jezelf, rechtop zitten.

ze bedoelt waarschijnlijk dat je jezelf moet inbeelden dat er iemand een pluk haar bovenop je hoofd naar boven trekt, daardoor maak je jezelf "lang"