Hallo IK ben al meer dan een jaar opzoek naar een verzorgpony in Lelystad, maar ik kan er geen vinden. Ik adverteer op marktplaats, op speurders, ik heb briefjes opgehangen bij de manege waar ik rij. zonder succes... Heeft iemand nog andere tips of heeft u een verzorgpony voor mij?
Luv_Them
Geplaatst: 12-08-09 18:34
Hier is wel een centraal topic over, staan ontzettend veel tips in. Zal even zoeken naar de link.
ik denk dat advertenties niet echt helpen, ik weet niet of je ervoor wilt betalen, maar anders kan je het best naar een boer ofso gaan die paarden in het land heeft lopen. Je mag er dan miss best op rijden als je helpt met verzorgen, maar hij kijkt waarschijnlijk niet op marktplaats enzo. (en als je durft gewoon eens ergens langs gaan waar wat pony's staan)
Ik heb een oproep gezet op marktplaats. heb er ontzettend veel reacties op gehad, denk dat als je duidelijk en netjes iets over jezelf verteld en wat je zoekt je best een kans maakt daar. Ik heb tenmiste een schat van een paardje gevonden.
Veel succes met het zoeken en uiteindelijk vinden van je verzorgpaardje
corientjuhh
Geplaatst: 12-08-09 18:41
Gewoon bij mensen langs de deur gaan (wel waar je pony's ziet lopen )
Ohja ik had op mp ook heel veel reacties gekregen en ik heb via een advertentie daar ook een paard gevonden
Ik heb al 4 maanden een advertentie op marktplaats met dit bericht: Hallo, Ik ben Sharine, ik ben 11 jaar. Ik ben op zoek naar een verzorgpaard of verzorgpony in omg. Lelystad. Ik rij nu 3 jaar, ik ben ong. 1.55 m en weeg 38 kg. Ik wil het liefst rijden, maar het hoeft niet perse, ermee wandelen vind ik ook leuk. Ik kan ook springen, maar ik ben daarin nog niet zo gevorderd. Ik vind het niet erg om klusjes doen zoals de stal uitmesten, zadels invetten enz. Ik ben niet bang voor pittige paarden/pony's. Verder hou ik ook van buitenritten maken.
Wilt u voor meer vragen en informatie mij mailen.
Zou ik er iets aan moeten veranderen
sharintje1
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-09 18:46
?
rainbow8
Geplaatst: 12-08-09 18:47
Niet alleen zelf een advertentie plaatsen, maar zelf ook actief zoeken op MP. Heb zo mijn laatste 2 bijrijdpaardjes ook gevonden. De laatste rij ik nog steeds (gelukkig). Ik hoef niets te betalen, maar alleen de stal uit te mesten.
Missbambie
Geplaatst: 12-08-09 18:48
er zijn genoeg mensen die er geen geld voor vragen, ik zelf heb ook een verzorgster voor mijn pony waar ik helaas zelf niet op kan rijden .. zij rijd er gratis op, zij help mij uit de brand om mijn pony beweging te geven en zij heeft er altijd zin in en komt zo vaak als mogenlijk is. ik zelf ben 25jaar en ik heb nog nooit voor een paard hoeven te betalen om er op te rijden.. ook zelf ben ik weer op zoek naar een leuk paard om op te rijden en ook hier gaan ik geen bijdrage voor betalen omdat ik zelf al twee in de kost heb... gewoon bij mensen langs gaan, vaak moet je het ook via via een adresje vinden... hang een briefje in de supermarkt heb ik ook gedaan en heb deze lieve verzorgster nu voor mijn pony
sharintje1
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-09 18:49
Bedankt voor de tip ik zal een briefje bij de supermarkt ophangen!
volgens mij hoort dit hier niet (is geen rijtechnisch probleem) Ik tem even.
Celiien
Geplaatst: 12-08-09 18:52
zelf ook op marktplaats/ bokt zoeken; niet alles komt zomaar aanwaaien! dus spit amrktplaats uit, ga eventueel langs,(wel aanbellen, niet zomaar de wei ingaan!)