Pojack,ik en mijn kleine nichtje gingen zaterdag op weg naar Bleiswijk waar we fantastische dingen zouden mee maken.
Het eerste wat we tegen kwamen was een machtige en lieve hengst.
Toen we door liepen kregen we het baasje te zien van 3 super lieve paardjes.Er werd aan pojack gevraagt of ze dat paardje wou rijden met die sterren en streepjes(ook wel ruud genoemd).
Na verkleunt te zijn van de wind werd er gevraagt of ik op die prachtige hengst(met de naam nibbit wou).Nou daar zegt loontje na 1 keer nee zeggen geen tweede keer nee tegen.
Na verplichte groeps foto"s en overleg
Gingen we kijken of Nibbit door wou lopen.Nou nee dus hij vond die thee krans veel leuker(en dat voor een hengst,nou kan je vertellen hij gedraagt zich echt niet zo)
Na eindelijk zijn motor aan gekregen te hebben en nog even getölt te hebben werd me verteld dat hij ze eigen ook waanzinnig kan opstellen(wel stiekem afgekeken hoor,maar dat zeggen we er niet bij hihi).
Nou en dat zit als een bankstel zeg wou hem al bijna mee naar huis nemen,maar dat mocht niet snik snik.En als je voelt hoe dat is dan moet je natuurlijk ook even kijken hoe het is als je er naast staat.
Marianne,Dean en natuurlijk de paardjes(nibbit,ruud en Chippito) hartstikke bedankt voor de gezelligheid de lol en de leuke ontvangsten.En wij(gwen en ik) komen snel weer even buurten.
) de scheet
mooi en zooooo ontzettend lief.
).
.