het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's hier op Bokt heb gezet, dus bij deze, van Fabiola en Lion en misschien nog wel wat anders/meer.
MAAR IK WAARSCHUW JULLIE: HET IS VEEL!!!
Dit vind ik eigenlijk best wel een mooi fotootje van Fab.
Fab met haar buurtje (die twee volgde me met hun hoofden echt de hele tijd, echt grappig om te zien!) Kijk maar even bij de volgende pica's:
ze heeft echt niks aan d'r oog hoor
lieeeeffffffff (ik weet eigenlijk niet eens of het een ruintje of merrietje is, die buur...)
FF slapen.....
FF gekke bekken trekken...
Deze vind ik eigenlijk best wel lief!
En van de buurman/vrouw (dat weet ik dus niet
)Toen kwamen, m'n moeder, m'n tante en m'n nichtje nog even op bezoek. nu is mijn nichtje 4 (ze geeft hier wat brood aan Fab) maar toen ze nog 3 was heeft ze (toen ze bij ons ging logeren) 2x in het bos gereden op een pony. los gereden zonder vast te houden he!? ze zij: laat maar los ik kan het wel zelf! zo schattig! Ze heet Sanne...
Jammer dat deze foto een beetje vaag is geworden, het had een mooie foto kunnen worden, dit is trouwens m'n moeder met Fab!
Dit is na het ridjen, ff luieren in de zon
ik rijd met slof ja, maar het gaat steeds beter, over een tijdje heb ik hem helemaal niet meer nodig (ik rijd af en toe zonder, en dan gaat het na een half uurtje ook wel lekker, maar laten we hier geen discussie gaan houden, of met slof rijden nou wel of niet kan ofzo, want daar zijn weer andere topics voor, ok?!)Mijn Avatar in het groot
Deze vind ik ook wel cute
oja, dat sperriempjedinghouder (dat lusje dus) is dus kaduuk dus vandaar rijd ik al enige maanden zonder sperriem (ja ze moeten em nou echt eens laten maken hoor!!!!
)Oja, de peeskappen zijn niet wit, maar lichtblauw
Haar neusje...
En ff helemaal
Deze vind ik echt grappig (die oortjes)!!! ze was zo geconcentreerd op die vlieg die daar vloog...
Nog een stalgenootje, Geeltje. Ja, haar echte naam weet ik niet meer
. Maar bijna alle pony's bij ons op stal hebbenw el een bijnaam: Vosje, Bruintje, Geeltje, Welshje enz. enz.Deze vind ik ook al zo lief....
!
EZEL!!!
EEEEUUUHHHHH... ja....
Fabiola
FFies snuffelen...
...JAMMIE!!!!

Die oren...
Lekkhur Likkhuh
WE HEBBEN 1E PAASDAG (ZONDAG) WEER VOOR HET EERST DIT JAAR GEBARBECUED (OF HOE JE DAT MAG SCHRIJVEN
) en ik mocht lekkhur vegetarisch barbequen en de rest at de vleesspetters eraf
ik heb er een paar van Lion uitgezocht, wnat ja, de rest is niet echt boeiend ozfo...Nou Lion wilde ook graag meedoen...
Hij keek me zo lief aan... doet ie altijd hoor... rond etenstijd...
Deze vind ik ook wel lief....
ik zet er straks nog wel meer foto's op