alle details op een rijtje
Merrie
7 jaar
BWP (Feridoon x Kimball)
Springpaard
Ik probeer Cascka ontspannen te rijden omdat ze heel erg snel haar rug vastzet en op de voorhand gaat huppelen.
Ook probeer ik haar laag en rond te rijden, en voorwaarts neerwaarts, in het begin ging 't moeilijk, maar het begint te gaan.
We hebben ook les en we wouden deze winter dressuur gaan starten, maar ik begin te twijfelen, aangezien ze soms toch nét iets te gespannen is en dat niet bevorderlijk is voor haar, wedstrijden moeten leuk blijven, voor haar en voor mij.
Dan mijn houding, ik heb moeite met RECHT te zitten, maar op deze foto's zie ik mezelf toch wel redelijk recht zitten, ook weet ik dat 'k mijn handen breed houd, maar dit is dus om haar laag en lang te laten lopen (Als ik dit verkeerd doe mag dit gerust gezegt worden!) Ik kijk ook iets teveel naar beneden, ook daar werken we aan. Ik heb les, en mijn instructeur is streng (soms net iets té
) maar ik leer ervan bij en iedere keer gaan we vooruit.In mijn onderschrift vind je ook een link naar de topic's met foto's van Fentum, daar kan je mijn houding ook vergelijken met deze foto's, aan degene die hun echt vervelen, DOEN!!

Nounou, dit is wel een heuuul lange tekst geworden. stoppen met zeveren en kijken maar. Commentaar is meer dan ooit welkom!

We hebben er zin in! instappen

Fijn aan het zakken, alleen m'n houding is om te janken

Drafje, wat gespannen

Beter, fijn beeld vind ik persoonlijk

Te diep, maar ze geeft wel lekker af!

Iets te weinig contact eigelijk, ik denk dat ze wat op de voorhand valt

Galopje, stressy, maar mijn houding, daar ben ik wel trots op

Andere kant, ze wordt soms nogal sterk

Dat is al beter

De fotografe op de foto

Toedels (Ja zeer gevaarlijke foto, mijn paard is panisch gestressed en ik heb ook geen tok op )
Nog een filmpje van de galop