vandaag (maandag) had ik een nieuwe camera gekocht een Canon 1000D en natuurlijk gelijk met mams uitgeprobeerd, Gladstone is een KWPN ruin van 21 ½ jaartjes oud , en heeft met springen hoog gelopen met dressuur kwam hij jammer genoeg niet verder dan de M2, maar heb wel in de gaten dat hij verder is dan mij hihi,
ik rijd zelfs nog steeds wedstijdjes met Gladstone, (b-niveau)ik ben de laaste tijd veel dressuur matig bezig, hij en ik merken dat springen gewoon te veel voor hem word, en een paar keer kleine sprongen gaan super, maar hij vind de lol er niet meer aan, dus houden we het vooral op dressuur, ben nu veel bezig met doorzitten, wijken, traver stukjes ( om hem soepel te houden) en veel op de achterhand te krijgen maar zaterdag heeft hij in de les veer gedaan voor mij, dus had hij er nogal wat spierpijn van waardoor hij vandaag erg tegendradig was
, niets aan te doen volgende dag beter, dus vandaar hij niet lekker op de achterhand liep, volgende keer met de foto's zorg ik wel voor een goed moment
, hihiop sommige foto's lijkt het wel alsof hij heel sterk is en hangt, dat was NIET het geval ik had netjes contact,
oke ik laat jullie niet langer w8ten hier komen de foto's

1) lekker losstappen,

2) dafje, al wel wat meer opgepakt,

3) Stilstaan,

4) Drafje,

5) poging tot wijken,

6) Bochtje

7) Middendrafje,

8) Mams wou ook ff rijden, was aan het uitleggen over een volte maken,
, deed mams het comando van 'OP' 

9) mams nog een keer op Gladstone

10) de liefste foto