May-Love@ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Adanka_Paula

May-Love@ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 15:51

Hallie Hallo Bokkers :D
Voor de derde keer verchijnt mijn pony May-Love op bokt.
We zijn een dik 4 maanden geleden begonnen met wedstrijden (1 wed. p/m) en we hebben nu 5 winstpunten.
Alleen, heel vaak lees ik in mijn proefje dat ze te snel gaat,ze stelling t.d.h heeft enz.
We zijn daar nu heel erg mee bezig om te trainen maar het gaat maar niet beter.
Heeft iemand tips hoe ik haar rustig en ontspannen kan rijden tijdens een proefje ?
Ook andere tips over zit,paard, rijdgdrag enz. is van harte welkom!
2 foto's horen zo afgeknipt te zijn, dat je niet denkt dat je pc niet de hele afbeelding laad.
Het hoort gewoon zo ;)
Setje is allemaal van Harry's Horse.
(CadansxIdzard)

Voor wie wat info wil over mijn pony:

Naam: May-Love
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 8
Niveau:B +5
Stokmaat: 1.44 m
Ras: Arabier x Welsh
1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

groetjes
:wave:

Paula en May-Love
Laatst bijgewerkt door Adanka_Paula op 10-08-09 16:11, in het totaal 7 keer bewerkt

AdnerB

Re: May-Love@ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 15:53

je topic voldoet niet aan de eisen..ik zou maar gauw nog even het een en ander aanpassen anders word je topic gesloten..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 15:55

Even wat meer achtergrond informatie bij je opening zetten! :)
Verder kan ik je niet echt rijtechnisch commetaar geven, behalve dat je op 1 foto naar beneden kijkt! :+
En serieus wat een gaaf setje heb je daar! :oo

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 16:02

Vind het ook een mooi setje!
Je had eigenlijk een geel shirt aan moeten doen :+
Verder vind ik het er netjes uitzien, je moet misschien alleen wat meer in het zadel zitten.

O ja, ik zou je openingspost nog een beetje veranderen:

In de openingspost geef je in ieder geval de volgende informatie:

* Het niveau van jullie als combinatie. (zadelmak maken, M2, etc).
* Waar zijn jullie op dit moment mee bezig (we willen meer verzameling, druk bezig met rechtrichten, werken aan mijn houding)
* En tegen welke problemen jullie aanlopen en/of wat er beter kan (mijn paard blokkeert in de linkergalop, mijn onderbenen blijven alle richtingen uitzwaaien).
* Als er dingen afwijken van het 'normale', geef dat dan aan (ik rijd met slof om dat er naast de bak gewerkt werd en mijn paard daarvan nog wel eens heel actief wil schrikken, ik ben recent onderuit gegaan met de fiets waardoor ik nog niet helemaal rechtop kan zitten)

Adanka_Paula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 16:11

Ok dankje, wist ik niet :o

schaapie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 17:02

Leuke fotos op zich ziet het er best netjes uit ze mag van mij nog iets lager lopen niet ronder maar net een paar centimeter meer erdoorheen dan geeft het een mooi en ontspannen beeld.
Probeer ook je hangen wat hoger te houden en niet vast te zetten voor je zadel draag je handen boven en voor het zadel.

Adanka_Paula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 19:18

Ja klopt, ik zit erg met mn handen bij het zadel.
Het gaat eigenlijk vanzelf maar ik ben wel het aan het afleren :o

Amber_Touchi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 20:47

Op de foto's kan ik niet echt duidelijk commentaar leveren. Alleen dat je op een foto centjes aan het zoeken bent :P
En je aanleuning lijkt vrij zwaar. Om dit en je tempo in de proef te verbeteren zou je veel overgangen kunnen rijden en veel figuren rijden.
Verder heb ik niet wat op/aan te merken.
Succes!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 21:10

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Je moet namelijk minstens 5 foto's plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden. In deze openingspost heb je maar 2 duidelijke foto's geplaatst waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.