), waaronder de NRPS goedgekeurde hengst Profit X
. Het is een manegepaard, dus ik rijd ook manegelessen met haar.. Het is op zich een heel fijn paard, maar heeft moeite met de ontspanning, en loopt graag onder je uit.. Ik rijd dus ook geen niveau met haar..Ik rijd 'm meestal laag en rond zodat ze zich kan ontspannen, maar moest d'r maandag een keer oppakken van me instructrice, en daar werd ze heel vervelend van.. Commentaar is welkom
.De foto's met dank aan Nikki
. Chaos hier op Bokt
.D'r hoofdje;

Nee hoor, ze is niet scheef
;
Gespannen drafje;

Van hand veranderen met contrastelling;

Drafje;

Fijn drafje. Hier kun je d'r buik en rug heel goed zien.. Ondanks dat brengt ze d'r achterhand nog best goed onder d'r lichaam!

De gespannen galop.. Die niet zo prettig zit
.
Stelling aannemen in galop, waar ze erg veel moeite mee heeft! Dan gaat ze in protest en doet z'r d'r omhoog. Word al wel steeds beter gelukkig
.
Ben benieuwd wat jullie van ons vinden, let us know
. 
Pas op dat je zelf niet naar voren valt en denk ook goed om je handen. Het valt op dat je rechterschouder vaak hoger is dan je linkerschouder. Verder vind ik het er vrij netjes uitzien en zeker niet als een manegepaard van 18! Ik heb nog één dingetje te zeuren, want Profit X is in 2008 niet geslaagd voor zijn verrichtingsonderzoek en dus niet langer goedgekeurd.