kijk zelf maar Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Freya schreef:heb medelij met het paard. Gelukkig is het deze keer niet gelukt.
Vind het ook wel sneu voor de vrouw ? ze wil zo graag, maar lukt niet vanwege haar omvang. En misschien kan ze hier zelf niks aan doen, dat ze dik is, maar neem dan een paad die hier beter voor gebouwd is. Een oud type belg misschien.
heb ik het vooral over de reacties bij het filmpje zelfiemand schreef:Die reactie eronder : walvis! nathouden en terugrollen
Bijv. in het andere topic hier over word smakkelijk gelachen over opmerkingen zoals hier boven van: walvis! nathouden en terugrollen.. Dat heeft niets met het rijden van het paard. tjalk schreef:man, zelf hier al van die opmerkingen dit is ziek blabla..
Ik vind het zeker niet kunnen dat deze vrouw op een voor haar te kleine en te 'slappe' pony stapt. Maar de reacties die worden gegeven worden vind ik ook niet normaal.
Mevrouw kan er misschien helemaal niets aan doen dat ze zwaarlijvig is. Misschien is ze ziek geweest you don't no.
Vind het echt gewoon respectloosheb ik het vooral over de reacties bij het filmpje zelf
zie:iemand schreef:Die reactie eronder : walvis! nathouden en terugrollen
) vooral geschrokken zijn van de poging van de vrouw om op het paard te klimmen en er bij nadenken wat het voor het dier zou betekenen als het ook nog gelukt zou zijn ook.